کد خبر: ۲۰۴۳۱۱
زمان انتشار: ۱۱:۲۰     ۲۳ بهمن ۱۳۹۲
«آقای مهندس علی دایی ممنون که در برنامه 90 ما تماشاگران پرسپولیس رو بی‌فرهنگ خطاب کردی! ما با تمام بی‌فرهنگی‌مون پرسپولیس رو دوست داریم.»
علی ضیا مجری جوان و کم تجربه صدا و سیما که طی ماه‌های گذشته بارها علیه سرمربی سرخپوشان موضع گرفته بود، پس ازگفتگوی دایی با برنامه نود در صفحه فن پیچ فیس‌بوک خود نوشت:



«آقای مهندس علی دایی ممنون که در برنامه 90 ما تماشاگران پرسپولیس رو بی‌فرهنگ خطاب کردی! ما با تمام بی‌فرهنگی‌مون پرسپولیس رو دوست داریم.»


به گزارش بولتن نیوز، این اظهارات عجیب و خلاف واقع را باید ناشی از برداشت غلط و کینه ورزی این مجری پر حاشیه صدا و سیما نسبت به سرمربی سرخپوشان دانست.

 

مجری که چندی پیش موهای سر خود را جلوی دوربین تراشید تا به نوعی ضمن همدردی با پسرک مریوانی با احساسات میلیون ها ایرانی هم بازی کرده باشد. بازی که با توجه به سبقه ی این مجری مورد انتقاد مردم قرار گرفت و در صفحات اجتماعی عملی ریاکارانه و برای خود نمایی تلقی شد. عملی که اغلب مردم در صفحات اجتماعی آن را بیشتر نمایشی و تبلیغاتی دانستند و اعتقاد داشتند اقدامات اینچنینی هیچ سودی برای بیماران سرطانی ندارد و لذا این اقدام صرفا نمایشی است.

ای کاش این مجری جوان به جای تراشیدن موهای خود کمک مالی به ماهان عزیز می کرد یا از مردم کشور به نحوی می خواست به او کمک کنند، تا ضمن کم کردن مشکلات این دانش آموز برچسب ریاکاری هم به خود نمی چسبانید.

 

در هر صورت یادداشت عجیب و منتسب به مجری برنامه "ویتامین ث" در حالی درج شده است که به هیچ عنوان از اظهارات دایی در برنامه 90 چنین نتیجه‌ای نمی توان گرفت و دایی تحصیلکرده همواره خود را مدیون مردم معرفی کرده است و در انجام امور خیریه نیز فردی مطرح در کشور محسوب می شود.

 

به نظر باج ندان دایی به این مجری به اصطلاح پرسپولیسی  در انجام این نتیجه‌گیری و اظهارات شتاب‌زده موثر بوده است.اظهاراتی که با حمله تند مردم به صفحه ی او پاسخ داده شد و طرفداران قرمز های پایتخت از آن بعنوان حمله یک مجری ریا کار به دایی یاد کردند!

 

ناگفته نماند در اغلب موارد فن پیج اشخاص تحت نظارت خود آنها و توسط ادمین اداره می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها