کد خبر: ۲۰۴۲۶۴
زمان انتشار: ۱۰:۱۸     ۲۳ بهمن ۱۳۹۲
لوسیانو ادینهو:
مهاجم برزیلی تیم فوتبال مس کرمان گفت: دوست دارم در مسابقه برابر تراکتورسازی گلزنی کنم تا به واسطه این گل هم در قهرمانی تیم سهیم باشم و هم اینکه رضایت طرفداران مس را جلب کنم.

لوسیانو ادینهو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به اهمیت دیدار مس و تراکتورسازی در فینال جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور اظهار کرد: ما باید به این مسئله مهم توجه کنیم که تیم در لیگ نتایج خوبی نگرفته است و‌ نتوانستیم رضایت هواداران خود را جلب کنیم.

وی اضافه کرد: بازی با تراکتور‌سازی یک شانس بزرگ برای موفقیت مس در فوتبال است، ما می‌توانیم با پیروزی برابر تراکتور‌سازی قهرمان جام حذفی شویم و با این نتیجه خاطرات ناکامی تیم در این فصل را از ذهن هواداران خود پاک کنیم.

ادینهو در مورد گلزنی‌اش در دو دیدار اخیر مس در برابر استقلال تهران گفت: من از ابتدای فصل در چند مرحله مصدوم شدم، در این چند ماه وضعیت بدنی‌ام بهتر شده است و ‌مصدوم هم نشده‌ام.

وی افزود: از زمان حضور لوکا در کنار تیم مس، شرایط‌ دگرگون شده است، ما خوب تمرین می‌کنیم و روحیه بازیکنان نیز با گذشته تفاوت زیادی کرده است، در دیدار مقابل استقلال توپ‌های خوبی به من رسید ‌و از موقعیت‌ها به خوبی استفاده کردم.

مهاجم برزیلی و گل‌زن این روزهای مس کرمان در مورد اینکه آیا مس می‌تواند تراکتور‌سازی را در فینال جام حذفی شکست دهد، تصریح کرد: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم‌، باید با 11 بازیکن آماده به مصاف  تراکتور‌سازی برویم، اگر تمام تمرکز خود را معطوف به این دیدار کنیم قطعاً می‌توانیم جام را در کرمان نگاه داریم و با هواداران خود این شادی بزرگ را تقسیم کنیم.

ادینهو در مورد اینکه آیا وی در فینال جام حذفی نیز برای مس گلزنی می‌کند، خاطرنشان کرد: اگر با برنامه ‌بازی کنیم، تراکتور را شکست می‌دهیم، البته دوست دارم به این تیم گل بزنم تا در قهرمان شدن تیم شریک باشم.

وی گفت: ما در این دیدار هواداران خود را در کنار خود می‌بینیم و می‌خواهیم با حضور ‌مردم کرمان تراکتور را شکست دهیم و راهی لیگ آسیا شویم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها