کد خبر: ۲۰۴۱۸۸
زمان انتشار: ۲۲:۱۶     ۲۲ بهمن ۱۳۹۲
موجي منفي در خود تيم عليه بازيكناني چون علي كريمي، مهدي كريميان، جوادكاظميان و كريم انصاريفرد به راه افتاده است.
اشتباهات فاحش خط دفاعي تراكتورسازي در بازي مقابل نفت و مشكلاتي كه خط حمله اين تيم در گلزني داشتند، از شكاف عميقي خبر مي‌داد كه بين دفاع و حمله تيم تراكتورسازي ايجاد شده و در آستانه بازي فينال مي‌تواند براي اين تيم مشكل ساز شود.
اين طور كه از تبريز خبر مي‌رسد در حال حاضر نوعي دو دستگي و نفاق بين بازيكنان اين تيم ايجاد شده است. بازيكنان قديمي‌تر تيم كه با قراردادهاي نه چندان بالا به تراكتور پيوسته بودند، در تقابلي عجيب با بازيكناني قرار گرفته اند كه پس از آن‌ها با قراردادهاي بالاتر به تيم پيوسته‌اند. به همين خاطر است كه موجي منفي در خود تيم عليه بازيكناني چون علي كريمي، مهدي كريميان، جوادكاظميان و كريم انصاريفرد به راه افتاده است.
اين موضوعي است كه برخي بازيكنان تيم هم آن را تأييد كرده‌‌اند و معتقدند باشگاه در عقد قرارداد و پرداخت ها تبعيض هاي آشكاري بين بازيكنان قائل مي‌شود و همين موضوع خيلي از بازيكنان را درست در شرايط حساس كنوني به شدت بي انگيزه كرده است. نكته جالب اما اينجاست كه ظاهراً صداي اين اعتراض ها به گوش مديريت جديد تراكتورسازي هم رسيده و او اين روزها علاوه بر همه برنامه‌ريزي‌هاي تيم، به شدت در جهت رفع اين مشكل تا پيش از بازي فينال جام حذفي برآمده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها