کد خبر: ۲۰۴۱۳۰
زمان انتشار: ۱۴:۵۳     ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
دختر شهید کاوه گفت: من در زمان شهید چمران حضور نداشتم اما «شیار ۱۴۳» کاملا شبیه و منطبق بر زندگی خانواده‌هایی مثل ماست و همه خانواده‌هایی که به نوعی درگیر جامعه ایثارگری بودند.
به گزارش پایگاه 598 ، زهرا کاوه دختر شهید محمود کاوه در گفت و گو با فارس، پس از تماشای فیلم های «چ» و «شیار۱۴۳» گفت:‌ اگر بخواهم درباره واقعی و ملموس بودن این ۲فیلم صحبت کنم باید بگویم من در زمان شهید چمران حضور نداشتم اما «شیار۱۴۳» کاملا شبیه و منطبق بر زندگی خانواده‌هایی مثل ماست و همه خانواده‌هایی که به نوعی درگیر جامعه ایثارگی بودند.

وی افزود: من تک بعدی بودن فیلم «شیار ۱۴۳» را بسیار پسندیدم و اینکه در تمام فیلم روی یک مادر شهید مانور داده بود جای تحسین داشت زیرا تا قبل از این شاهد چنین فیلم هایی نبودیم.

کاوه همچنین از بازی چشم گیر مریلا زارعی تحسین کرد و گفت: نمی‌دانم خانم زارعی چه کار کرده و با چه حسی سر صحنه می‌رفته و چقدر به این شخصیت ارادت و احترام پیدا کرده که توانسته اینقدر در نقش یک زن روستایی و بویم و مهم تر از آن مادر یک شهید فوق العاده ظاهر شود.

وی ادامه داد:‌ ارزش‌های ما خانواده‌های شهدا به آقای حاتمی‌کیا و خانم آبیار نزدیک است و از آنها متشکرم که همه محدویت‌ها و سختی‌های سینمای دفاع مقدس را به جان می‌خرند و در این عرصه قدم می‌گذارند.

وی همچنین درباره «چ» گفت: ‌شخصیت شهید چمران بیشتر از اینها جای بحث و گفت‌وگو دارد و قطعا یک فیلم با زمان محدودش نمی‌تواند گویای همه قابلیت‌های یک قهرمان باشد اما همینکه وارد این قصه شده برای نشان دادن اعتقاد و ارزش این کارگردان کافی است.

دختر شهید کاوه در پایان متذکر شد: همانطور که آقای حاتمی‌کیا گفتند متاسفم که فیلم‌هایی مانند «شیار۱۴۳» باید با لابی وارد بخش مسابقه شوند و ما خانواده‌های شهد امیدواریم کمتر شاهد این وقایع باشیم تا تهیه‌کنندگان و کارگردانان بیشتری با خیال راحت در این عرصه قدم بگذارند و ارزش‌های نسل ما را به نسل‌های بعد منتقل کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها