کد خبر: ۲۰۴۰۲۱
زمان انتشار: ۱۳:۱۵     ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
کارشناس هواشناسی گفت: طی امروز و فردا آسمان اکثر نقاط کشور صاف پیش‌بینی می‌شود و بارش قابل ملاحظه‌ای در استان‌های مختلف نخواهیم داشت.
محمد اصغری در گفت‌‌وگو با فارس با بیان اینکه برای امروز پدیده جوی خاصی در نقاط مختلف کشور پیش‌بینی نمی‌شود، ‌اظهار داشت: بر همین اساس آسمان اکثر نقاط کشور صاف است.
 
کارشناس هواشناسی با اشاره به ورود موج ضعیف بارشی به کشور افزود: این سامانه بارشی از شمال وارد کشور خواهد شد و بر همین اساس با افزایش ابر و بارندگی در استان‌های گیلان و مازندارن همراه می‌شود.
 
وی با بیان اینکه بارندگی در دو استان مزبور از شدت قابل ملاحظه‌ای برخوردار نخواهد بود،‌ گفت: برای روز آینده در ارتفاعات البرز نیز بارندگی پیش‌بینی می‌شود.
 
اصغری همچنین بیان داشت: از ساعات پایانی فردا در بخش‌های جنوبی استان هرمزگان، تنگه هزمز، کرمان و شرق فارس بارندگی پیش‌بینی می‌شود.
 
کارشناس هواشناسی درادامه سخنان خود درباره وضعیت جوی تهران بیان داشت: صبح روز آینده پایتخت شاهد غبار صبحگاهی می‌شود ضمن آنکه از ساعات بعدازظهر آسمان این کلانشهر نیمه ابری همراه با وزش باد خواهد بود.
 
اصغری با بیان اینکه نوسانات دمایی در کشور قابل ملاحظه نیست، خاطرنشان کرد: دمای هوا نیز در این کلانشهر بین یک تا هشت درجه سانتی‌‌گراد پیش‌بینی می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها