کد خبر: ۲۰۳۹۶۰
زمان انتشار: ۱۲:۲۴     ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
«الان همان شرائط، برای رئیس جمهور اوباما هم پیش آمده و اگر آنها تلاش کنند تا شرایط سفر وی را به ایران محیا کنند، جای تعجب ندارد.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام، دبلیو ان دی نیوز (wnd) نوشت: جان بولتون (نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل) در یک مصاحبه رادیویی گفت: جای تعجب ندارد اگر روزی اوباما به بهانه صلح به ایران سفر کند. او ادامه داد: من حتی شایعاتی در این باره شنیده ام  و از شیندن این شایعات اصلا تعجب نکردم.

بولتون ادامه داد: شما خانم وندی شرمن (معاون وزیر امور خارجه) را می شناسید. وی الان رئیس نمایندگان ما در مذاکرات با ایران است، و درگذشته رئیس مذاکرات رئیس جمهور، کلینتون،  با کره شمالی بود، ایشان و خانم البرایت، سعی داشتند تا قبل از خاتمه دوره ریاست جمهوری کلینتون، ترتیبات سفر ایشان را به کره شمالی بدهند، و الان همان شرائط،  برای رئیس جمهور اوباما هم پیش آمده و اگر آنها تلاش کنند تا شرایط سفر وی را به ایران محیا کنند، جای تعجب ندارد.

در پایان این گزراش آمده است: جان بولتون در آخر این مصاحبه متذکر شد که به نظر من اگر به ایران این فرصت را بدهیم که به طور قانونی به برنامه های غنی سازی اورانیوم بپردازد و در همان هنگام هم فکر کنیم که جلوی ساخت تسلیحات اتمی ایران را گرفته ایم، درواقع دچار توهم شده ایم و من فکر می کنم که این کار برای آمریکا و دوستانش در منطقه، چه اسرائیل و کشورهای عرب، خطرناک است.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها