کد خبر: ۲۰۳۸۸۲
زمان انتشار: ۰۹:۳۱     ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
سازمان حج و زيارت اعلام كرد
رئيس سازمان حج و زيارت اعلام كرد: متقاضيان حج تمتع، در دو قسط هزينه‌هاي خود را مي‌توانند پرداخت كنند. قسط نخست ۵ميليون تومان و قسط دوم مابقي هزينه كاروان انتخاب شده بايد در اوايل ارديبهشت پرداخت شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني حج، رئيس سازمان حج و زيارت گفت: به‌دليل آغاز زودهنگام ثبت‌نام از متقاضيان حج سال آينده تصميم گرفته شده است كه براي رعايت‌حال زائران، هزينه حج سال ۹۳را در ۲قسط دريافت كنيم.

سعيد اوحدي گفت: سود وديعه‌اي كه ثبت‌نام‌كنندگان در زمان ثبت‌نام در بانك ملي به وديعه گذاشته‌اند در حدود يك ميليون و ۱۰۰هزار تومان است كه اين مبلغ از هزينه ثبت‌نام متقاضيان كسر مي‌شود.

رئيس سازمان حج و زيارت اظهار داشت: طبق برآوردهاي انجام شده و با صرفه‌جويي‌هاي صورت گرفته هزينه حج براي سال ۹۳حداقل ۷ميليون و ۷۰۰هزار تومان و حداكثر ۱۰ميليون و ۵۹۰هزار تومان است و در قسط اول متقاضيان ۵ميليون تومان را پرداخت مي‌كنند و در قسط دوم كه در اوايل ارديبهشت بايد پرداخت كنند مابقي هزينه‌هاي خود را پرداخت مي‌كنند كه مبلغ باقيمانده بستگي به گروهي دارد كه در آن گروه ثبت‌نام مي‌كنند. اوحدي ادامه داد: قرار است مبلغ سود وديعه از هزينه ثبت‌نام كاسته شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها