کد خبر: ۲۰۳۷۲۷
زمان انتشار: ۱۴:۳۵     ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
رئيس سازمان ليگ برتر گفت: با اينکه ايرانمنش مي‌گويد فقط 10 درصد ظرفيت ورزشگاه به تراکتورسازي مي‌رسد اما آقاي مهدوي رئيس هيئت مديره باشگاه مس از قوانين با خبر است.

مهدي تاج که امروز (يک‌شنبه) در تبريز با مسئولان باشگاه تراکتورسازي تبريز و مس کرمان براي هماهنگي فينال جام حذفي جلسه داشت، عنوان کرد: روز جمعه ديدار فينال جام حذفي را در پيش داريم و امروز در اين خصوص با مديران عامل 2 باشگاه تراکتورسازي و مس جلسه داشتيم.

به گزارش تسنيم، وي افزود: خواست‌مان از هر 2 باشگاه اين بود که به يکديگر احترام بگذارند و عليه هم مصاحبه نکنند، همچنين بدون اطلاع از قوانين صحبت‌هايي را مطرح نکنند که خلاف آيين‌نامه باشد، چون در روزهاي گذشته مسئولان باشگاه مس اعلام کرده بودند که فقط 10 درصد ظرفيت ورزشگاه را به هواداران تراکتورسازي قرار مي‌دهند اما اين قانون فقط براي مسابقات ليگ است و در جام حذفي اين قانون وجود ندارد.

رئيس سازمان ليگ برتر در واکنش به اظهارات امروز ايرانمنش که اعلام کرده مس کرمان ميزبان است و تنها 10 درصد ورزشگاه به هواداران تراکتورسازي مي‌رسد، گفت: طبق آيين‌نامه‌اي که داريم قبل از قرعه‌کشي به هر 2 تيم اطلاع داده بوديم که 50 درصد ورزشگاه در اختيار ميزبان خواهد بود و 50 درصد هم به هواداران تيم ميهمان مي‌رسد. سال گذشته هم در ديدار فينال جام حذفي بين پرسپوليس و سپاهان اين کار انجام گرفت و سپاهان هواداراني را با خود به تهران برد.

تاج ادامه داد: وقتي هواداران تراکتورسازي از شهرهاي مختلف به کرمان بروند ما نمي‌توانيم از آنها بخواهيم به خانه‌هاي‌شان برگردند و بازي را از تلويزيون تماشا کنند. بايد مديرعامل 2 باشگاه با يکديگر هماهنگ شوند تا مشکلي در اين زمينه به وجود نيايد.

وي با بيان اينکه ورزشگاه امام علي (ع) 10 هزار نفر ظرفيت دارد، خاطرنشان کرد: روز جمعه 5 هزار تماشاگر تراکتورسازي مي‌توانند بازي فينال جام حذفي را از نزديک تماشا کنند و همين تعداد سهميه نيز به تماشاگران مس کرمان مي‌رسد. همان‌گونه که در جلسه هم مطرح شد 2 تيم بايد به يکديگر احترام بگذارند تا نماينده‌اي که با قهرماني در جام حذفي راهي آسيا مي‌شود مورد حمايت قرار بگيرد.

رئيس سازمان ليگ در پايان تصريح کرد: با اينکه آقاي ايرانمنش مي‌گويد فقط 10 درصد ظرفيت ورزشگاه در اختيار هواداران تراکتورسازي قرار مي‌گيرد، اما آقاي مهدوي رئيس هيئت مديره باشگاه مس از قوانين با خبر است و در جلسه امروز هم قبول کرد تا 50 درصد ورزشگاه در اختيار هواداران تيم تراکتورسازي قرار بگيرد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها