کد خبر: ۲۰۳۶۹۰
زمان انتشار: ۱۴:۰۰     ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
پس از ديدار استقلال و مس‌کرمان در جام حذفي که با شکست آبي‌پوشان همراه شد، شايعه‌اي در مورد درگيري نوري و صادقي در رختکن سر زبانها افتاد
روزنامه نود، پس از ديدار استقلال و مس‌کرمان در جام حذفي که با شکست آبي‌پوشان همراه شد، شايعه‌اي در مورد درگيري نوري و صادقي در رختکن سر زبانها افتاد و حکايت از اين موضوع داشت که دو آبي‌پوش همديگر را مقصر گل دوم ادينهو مي‌دانستند و به خاطر همين جر و بحثي ميان آنها شکل گرفت. اما رسانه‌اي شدن اين موضوع سبب شد تا قلعه‌نوعي روز پس از بازي هر دو بازيکن را مواخذه کند. برخورد سرمربي با نوري و صادقي سبب شد آنها ديروز دائم در کنار هم باشند و جلوي دوربين عکاسان لبخند بزنند تا به اين شکل ثابت شود که مشکلي با يکديگر ندارند و شايعات را تکذيب کنند.

اما ميرشاد ماجدي در خصوص اختلاف ايجاد شده ميان نوري و صادقي گفت: متاسفانه يک بحث کوچک فني ميان اين دوبازيکن سبب شد تا برخي‌ها آن را به کتک کاري تشبيه کنند در حالي که چنين اتفاقي رخ نداده بود و کل ماجرا سي ثانيه هم طول نکشيد.

سرپرست استقلال مي‌افزايد: نکته بدتر اينکه يک نفر اخبار درون رختکن را به بيرون انتقال مي‌دهد. اين يک روش سنتي تخريب است و باشگاه استقلال از حقوق خود در اين ماجرا عدول نخواهدکرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها