کد خبر: ۲۰۳۶۸۲
زمان انتشار: ۱۳:۴۷     ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
مجری برنامه ویتامین ث گفت: «این روزها هر کسی خواست از تنهایی لذت ببرد می تواند یه سر برود سر تمرین تیم پرسپولیس چون آنجا هیچ کس نیست و حسابی خلوته.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از شبکه ایران، سید علی ضیا مجری برنامه صبحگاهی ویتامین ث که هر روز از شبکه سوم سیما پخش می شود، در جریان اجرای برنامه صبح امروزش یک بار دیگر از تیم پرسپولیس انتقاد کرد و این بار با طعنه به اعتصاب این تیم پرداخت.

 

مجری برنامه ویتامین ث ابتدا با طرح این موضوع که از شلوغی حوصله اش سر رفته بود و دلش هوای تنهایی کرده بود بیان داشت که برای خلوت کردن ابتدا به پارکی در محل سکونتم رفتم که در آنجا با جماعتی ..... مواجه شدم.

 

از آنجا به کافی شاپی رفتم که هر وقت به آن پا می گذاشتم خودم بودم و صاحب آنجا اما از شانس من کار آن کافی شاپ رونق گرفته بود و 50 تا مشتری داشت. از آنجا هم در آمدم و داشتم در خیابان قدم می زدم.

 

يك باره به تابلویی برخوردم که دیدم روی آن نوشته اند: "محل تمرین پرسپولیس" بعد با خود گفتم که به اینجا بروم تا با برخی از رفقای پرسپولیسی ام خوش و بش کنم.

 

اما وقتی رفتم دیدم خودم هستم و چمن و سکوهای خالی و از تنها چیزی که خبری نیست تمرین پرسپولیسی هاست. اینجا بود که توانستم با خودم خلوت کنم و از این تنهایی و خلوت لذت ببرم.

 

علی ضیا در حالی که به اعتصاب پرسپولیسی ها طعنه می زد، ادامه داد: خلاصه اینکه این روزها هر کسی خواست که خلوت گزیند و از تنهایی لذت ببرد می تواند یه سر برود سر تمرین تیم پرسپولیس چون آنجا هیچ کس نیست و حسابی خلوته...

 

آخه این روزها پرسپولیسی ها در اعتصاب به سر می برند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها