کد خبر: ۲۰۳۶۷۹
زمان انتشار: ۱۳:۴۱     ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «خوشبختانه مشکلات اخیر پرسپولیس با پا در میانی پروین و دایی حل شد.»

به گزارش سرويس ورزشي جام نيوز، مجتبی محرمی در خصوص اتفاقات اخیر تمرین پرسپولیس اظهار داشت: «بازیکنان پرسپولیس چند روزی اعتصاب کردند و تمرین نکردند. به هر حال هر کسی مشکلات خودش را دارد و مشکلات مالی پرسپولیس به پروین و دایی بر نمی‌گردد و از قدیم بوده و حتی قبل از بازی با استقلال هم این مشکلات وجود داشت. بازیکن هم حق دارد و اگر می‌گفتند پول نداریم یا چک نمی‌دادند؛ شرایط فرق می‌کرد. بالاخره همه مشکل دارند و با پا درمیانی پروین این مشکلات فعلاً حل شده است.»

 

وی افزود: «وزرات ورزش بانی استقلال و پرسپولیس است و در این ماجرا گودرزی و وزارت ورزش باید پا در میانی می‌کردند یا پول می‌دادند تا این مشکلات به وجود نیاید. الان مشکلات پرسپولیس برای این بازی حل شده و حتی اگر تا پایان فصل حل شود برای سال بعد تکلیف چیست؟ بالاخره وزارت ورزش باید یک راه حل درست و حسابی پیدا کند.»

 

محرمی متذکر شد: «اگر قرار است این دو تیم دولتی باشند باید وزارت ورزش پول بدهد و در غیر این صورت این تیم‌ها را به بخش خصوصی واگذار کنند و آن موقع است که همه تکلیف خود را می‌دانند.»

 

کاپیتان سابق پرسپولیس اظهار داشت: «پرسپولیس با تمام مشکلاتی که در حال حاضر دارد، هنوز هم شانس قهرمانی دارد و به نظر من می‌تواند در لیگ برتر قهرمان شود چون فاصله‌اش با صدر جدول فقط 3 امتیاز است که این فاصله تنها به اندازه یک بازی است و قابل جبران است. بچه‌های تیم باید روحیه و انگیزه داشته باشند و دغدغه نداشته باشند و در این صورت می‌توانند قهرمان شوند چون پرسپولیس حمایت هوادارانش را هم دارد و می‌تواند با کمک آنها قهرمان شود.»

 

محرمی در پایان گفت: «زمان ما پولی نبود و اگر هم پول می‌آمد بین همه بچه‌ها تقسیم می‌شد. آن زمان هر چه بود عشق و علاقه بود و اگر هم پول می‌دادند همه با هم می‌خوردیم و اگر هم پول نمی‌دادند فقط به عشق مردم بازی می‌کردیم و همیشه برای سربلندی و خوشحالی هواداران متحد بودیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها