کد خبر: ۲۰۳۶۴۸
زمان انتشار: ۱۳:۱۳     ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
معاون توسعه ورزش قهرماني و حرفه‌اي وزارت ورزش و جوانان گفت: ما مجبور شديم مداخله کنيم و حسابرس به باشگاه پرسپوليس فرستاده‌ايم تا ببينيم وضعيت دقيقا به چه صورت است؟

به گزارش ورزش سه و به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت ورزش و جوانان، نصرالله سجادي با مهم خواندن برنامه‌ريزي و مديريت بودجه در باشگاه‌ها اظهار داشت: بايد توجه داشت که هر باشگاه در طول يک فصل بايد به گونه‌اي برنامه‌ريزي کند که بتواند دخل و خرجش را مشخص و اسپانسرهاي خوبي جذب کند.

وي در خصوص کمک مالي به 2 تيم پايتخت خاطرنشان کرد: کمک مستقيم وزارت ورزش و جوانان به عنوان دولت به تيم‌ها، منع قانوني دارد ولي اگر بتوانيم کمک کنيم حتما اين کار را انجام مي‌دهيم. به تمام بازيکنان و کادر فني قول مي‌دهيم که وزارت ورزش و جوانان حافظ منافع آنها است و مشکلي پيش نمي‌آيد.

معاون توسعه ورزش قهرماني و حرفه‌اي وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به ادعاي علي پروين مبني بر بدهي 60 ميلياردي باشگاه پرسپوليس، گفت: متاسفانه در 3 ماه گذشته صورت دريافت وپرداخت مشخصي از سوي هيئت مديره پرسپوليس به وزارت ورزش و جوانان داده نشده است. ما الان مجبور شديم مداخله کنيم و حسابرس به باشگاه فرستاده‌ايم که رسيدگي کند تا ببينيم وضعيت دقيقا به چه صورت است؟

وي افزود: آقاي رويانيان قبلا گفته بودند 5،6 ميليارد بدهي داريم و يک رقم زيادي هم در اين 2 سالي که مديرعامل بودند درآمدزايي داشتيم. از طرفي سرپرست جديد ادعا مي‌کند به همين ميزان که باشگاه درآمد داشته، بدهي دارد. در اينجا وزارت ورزش و جوانان سکوت کرده و حسابرس فرستاده تا رسيدگي کند.

سجادي در پايان گفت: ما در اين 3 ماه اخير کتبا از هيئت مديره خواستيم تا صورت‌حساب‎هاي سال 91 و 92 را به ما گزارش کند ولي متاسفانه اين اقدام از طرف مدير عامل انجام نشد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها