کد خبر: ۲۰۳۴۸۴
زمان انتشار: ۲۰:۲۲     ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال گستر‌فولاد تبريز گفت: تقابل با تيم مس که با شکست استقلال روحيه مضاعفي گرفته، سخت است.
مهدي تارتار در گفت‌وگو با تسنيم در خصوص وضعيت تيم گسترش فولاد تبريز پيش از ديدار با مس کرمان عنوان کرد: وضعيت تيم‌مان خوب است و با توجه به نتايج چند هفته گذشته از نظر روحي و رواني هم شرايط خوبي را پشت سر مي‌گذاريم.

وي با ابراز رضايت از وضعيت بازيکنانش، افزود: براي ديدار با مس بازيکن مصدومي نداريم و مهدي‌پور تنها غايب گسترش فولاد خواهد بود که به دليل محروميت نمي‌تواند ما را همراهي کند اما در مجموع شرايط تيم خوب است و بازيکنان با پيروزي‌هاي اخير به يک آرامش خاطر رسيده‌اند. مي‌توانم بگويم ديگر خطر سقوط را حس نمي‌کنيم و اکنون تلاش‌مان اين است که در جدول به رتبه‌هاي بالاتر برسيم.

سرمربي تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز با اشاره به هدف ابتداي فصل باشگاهش که قرار گرفتن اين تيم در رده‌هاي مياني جدول بوده است، گفت: تا به اينجا به اين هدف رسيده و اکنون در رده نهم جدول قرار گرفته‌ايم اما حفظ اين جايگاه تا پايان فصل کار سختي است و رقابت فشرده‌اي در ليگ وجود دارد. ما تلاش مي‌کنيم که اين جايگاه را حفظ کنيم و نيم‌نگاهي هم به يک پله بالاتر و گرفتن جايگاه هشتمي سايپا داريم اما فکر نمي‌کنم بتوانيم بالاتر از رتبه هشتم برويم، چون ملوان فاصله زيادي با ما گرفته است.

تارتار ديدار روز يک‌شنبه گسترش فولاد مقابل مس کرمان را ديداري سخت دانست و اظهار داشت: يک از سخت‌ترين بازي‌هاي باقي‌مانده خود را برابر مس خواهيم داشت، چون اين تيم با لوکا بوناچيچ متحول شده و در 2 بازي گذشته‌اش يکبار استقلال را شکست داده و يکبار هم اين تيم را متوقف کرده است. مطمئناً مس با شکست استقلال و صعود به فينال جام حذفي روحيه مضاعفي گرفته و تقابل با اين تيم در اين شرايط سخت است.

وي ادامه داد: ما در چند هفته اخير بيشتر بازي‌هاي خود را با تيم‌هايي برگزار کرديم که وضعيتي شبيه به مس داشتند و خوشبختانه نتايج خوبي هم گرفتيم. گسترش فولاد برابر همه تيم‌ها براي کسب پيروزي آماده مي‌شود و در چند بازي اخير توانستيم پرسپوليس را هم شکست دهيم و تنها در ديدار با استقلال خوزستان در اهواز شکست خورديم که در آن بازي هم فقط نيمه دوم را بد بازي کرديم. به نظرم در ساير مسابقاتي که داشتيم سربلند از زمين خارج شده‌ايم و اميدوارم در بازي با مس هم سربلند باشيم.

سرمربي تيم گسترش فولاد با بيان اينکه روي نقاط ضعف و قوت مس کار کرديم، خاطرنشان کرد: تمريناتي که در يک هفته اخير انجام داديم، مطابق با نوع بازي تيم مس بود و تاکتيک‌هايي را طراحي کرديم که بتوانيم برابر مس کرمان به برتري برسيم. ما روي کسب 3 امتياز ديدار با مس حساب باز کرديم و اميدوارم به هدفي که داريم برسيم.

تارتار در پايان در خصوص شرايط جوي تبريز گفت: بعد از بارندگي‌هاي اخير آب‌وهواي تبريز بسيار مطلوب است و دماي هوا نيز روزبه‌روز گرم‌تر مي‌شود. مطمئناً تا فردا که با مس ديدار خواهيم داشت شرايط بهتر خواهد شد و در شرايط خوبي مسابقه را انجام خواهيم داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها