کد خبر: ۲۰۳۴۸۰
زمان انتشار: ۲۰:۲۰     ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
مهاجم ايراني روبين‌کازان معتقد است همه بازيکنان تيم از او حمايت مي‌‌کنند.
سردار آزمون از هماهنگي خود با تيمش ابراز رضايت کرد. بازيکن 19 ساله ايراني همچنين تأکيد کرد که ديدار تيمش در مرحله يک‌شانزدهم رقابت‌هاي ليگ اروپا مقابل بتيس به حمايت فوق‌العاده هواداران نياز دارد.

به گزارش فارس، وي در گفت‌و‌گو با ديلي اکسپرس اظهار داشت: کارادانيز مدام در تمرينات و در طول بازي با من صحبت مي‌کند و ما در تمرينات با هم هماهنگ هستيم. در کل ما کادر فني بسيار دوستانه‌اي داريم و ساير بازيکنان تيم نيز تلاش مي‌کنند پشتيبان من باشند؛ بنابراين ملحق شدن به اين تيم کار سختي نيست.

آزمون ادامه داد: بازيکناني که الگوي من هستند، بسيار زياد هستند؛ براي مثال در تيم خودمان مي‌توانم از کارادانيز، ارمنکو و ام ويلا نام ببرم. آنها حرفه‌اي‌هاي واقعي هستند. آنها بازيکنان فوق‌العاده‌اي در کنار من هستند و هر روز از آنها درس مي‌گيرم.

وي خاطرنشان کرد: در ترکيه براي اولين بار در يک اردوي تمريني جدي حاضر مي‌شدم، کار آساني نبود و خسته شدم. اين بار در اسپانيا دو بار در روز تمرين مي‌کنيم و احساس راحتي دارم.

آزمون اضافه کرد: ما براي هواداران بازي مي‌کنيم و بنابراين دوست دارم بدون توجه به اينکه کدام تيم مقابل ما بازي مي‌کند، ورزشگاه پر شود. با وجود اينکه در اين مسابقه بازي نخواهم کرد، مي‌خواهم از هواداران تقاضا کنم که براي تماشاي ديدار ما مقابل بتيس به ورزشگاه بيايند. اين تيم خيلي به حمايت نياز دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها