کد خبر: ۲۰۳۴۶۱
زمان انتشار: ۲۰:۰۴     ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
سرمربي تيم فولاد گفت: از سازمان ليگ اين گلايه را دارم که چطور 4 روز پس از حذف از جام حذفي بايد در ليگ برتر بازي کنيم.
حسين فرکي در نشست خبري پيش از بازي تيمش مقابل ملوان عنوان کرد:بازي دشواري را با ملوان در پيش داريم.به خصوص اينکه در حال حاضر شرايط در صدر جدول بسيار حساس است.ما براي گرفتن سهميه آسيا فرصت جام حذفي را از دست داديم.هر چند که به خاطر فشردگي بازي ها اين پيش بيني را داشتيم که به ما لطمه خواهد خورد.بنابراين در حال حاضر همه فکر ما معطوف به ليگ برتر است و هر يک از اين 5 بازي باقيمانده يک فينال محسوب مي شود.

به گزارش اوج، وي ادامه داد:ملوان تيم با ريشه و دوست داشتني و خوبي است.شرايط اين تيم مقابل ما به مراتب از بازي دور رفت که به پيروزي رسيديم بهتر است.ضمن اينکه روي سه امتياز اين بازي خانگي حساب کرده ايم.تلاش مي کنيم فردا جايگاهمان در جدول حفظ شود.با اين وجود فوتبال غيرقابل پيش بيني است و ديديد که مس در تهران،استقلال را حذف کرد.

سرمربي فولاد افزود: احترام زيادي براي تماشاگران خوزستاني قائل هستم.انتظار ما اين است که تماشاگران در بازي با ملوان حضور پر رنگي داشته باشند.در اين 5 هفته و مسابقات داخل خانه به هوادارانمان نياز داريم. ضمن اينکه جا دارد از عبدالله ويسي که همواره حامي تيم هاي خوزستاني بوده و گفته براي آسيا به ما بازيکن کمکي مي دهد هم تشکر کنم.البته نمي دانيم از نظر قانوني مي توانيم از بازيکنان کمکي استفاده کنيم يا نه و براي برد بيشتر به بازيکناني نياز داريم که در تيم خودمان هستند.

فرکي تاکيد کرد: از سازمان ليگ اين گلايه رادارم که چطور 4 روز پس از حذف از جام حذفي بايد در ليگ برتر بازي کنيم. بخش روحي_رواني براي ما خيلي مهم است و بازيکنان را براي مسابقات حساس آينده آماده مي کنيم. براي بازي ملوان تغييراتي در تيم داريم و مي خواهيم مردم خوزستان را شاد و خوشحال کنيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها