کد خبر: ۲۰۳۴۵۲
زمان انتشار: ۱۹:۵۸     ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
رئيس هيات فوتبال شهرستان دورود از شکايت احمدزاده به کميته انضباطي بر سر مطالباتش از گهر خبر داد.
منوچهر رئوفي با اعلام اين خبر افزود: چند روز پيش نامه‎اي از هيات فوتبال استان براي ما فکس شد که موضوع آن شکايت احمدزاده از گهر بود. قرارداد وي 250 ميليون تومان است که فکر کنم حدود 10 ميليون تومانش را گرفته است.

به گزارش ايسنا، وي با انتقاد از سرمربي گهر ادامه داد: آقاي احمدزاده از نيم‎فصل تاکنون گهر را ول کرده و رفته که يکي از عواملي نتيجه نگرفتن تيم دورودي همين است. تيمي که سرمربي نداشته باشد چگونه مي‎خواهد نتيجه بگيرد؟ خيلي از مربي‎ها هستند که شرايطي مشابه احمدزاده دارند اما با اين حال تيم‎شان را رها نکرده‎اند‎. الان بيشتر تيم‎هاي ليگ برتر و دسته اولي مشکل دارند اما من نديده‎ام مربي‎اي به‎سبب مشکل‎هاي مالي تيمش را رها و بعد هم شکايت کند.

رئيس هيات فوتبال شهرستان دورود در ادامه صحبت‎هايش گفت: گهر را حدود دو ميليارد تومان بسته‎اند و بدبختي اينجاست که هيچ پولي هم ندارند. هزينه اسکان تيم را مسئولان دورودي تقبل کرده و 5 ميليون تومان براي سفر به اهواز و ديدار با استقلال را قائدرحمت نماينده دورود در مجلس پرداخت کرده است.

وي خاطرنشان کرد: اسکان تيم در دورود با ماست، بازي‎ها را هم ما برگزار مي‎کنيم و مجموعه مديران گهر هيچ‎کاري انجام نمي‎دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها