کد خبر: ۲۰۳۴۳
زمان انتشار: ۰۰:۲۰     ۲۵ شهريور ۱۳۹۰
به گزارش 598، رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر در مصاحبه با خبرنگارواحد مرکزی خبر افزود: هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید دقایقی پیش در بازار آزاد 600 هزار تومان فروخته شد که در مقایسه با دیروز پنج هزار تومان کاهش نشان می دهد.

 کشتی آرای افزود: امروز بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی به علت تصمیم اتحادیه اروپا مبنی برکمک به اقتصاد یونان برای پیشگیری از ورشکستگی آن و امید به بهبودی اقتصاد اروپا با کاهش 17 دلاری نسبت به دیروز 1806 دلار معامله شد.

وی، کاهش قیمت جهانی طلا و افزایش حراج سکه های بانک مرکزی در بانک کارگشایی از سه روز به پنج روز را در هفته و اعلام بانک مرکزی بر عرضه نامحدود سکه در بانک کارگشایی تا برآورده شدن نیاز بازار علت کاهش قیمت سکه و طلا در بازار داخل بیان کرد.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر ، نرخ امروز نیم و ربع سکه را هم در ساعت 17 در بازار آزاد به ترتیب 285 و 147 هزار تومان اعلام و اضافه کرد: این ارقام در مقایسه با دیروز هر کدام هزار تومان کاهش داشت.

قیمت انواع سکه طلا از صبح پریروز روند کاهشی داشته است .
 کشتی آرای گفت: سکه های گرمی و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز امروز در همین ساعت در بازار آزاد همانند دیروز به ترتیب 80 و 620 هزار تومان معامله شد.

وی بهای هر گرم طلای 18 عیار بدون اجرت ساخت را نیز در بازار آزاد امروز با 400 تومان کاهش نسبت به دیروز 55 هزار و200 تومان اعلام کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها