کد خبر: ۲۰۳۳۳۳
زمان انتشار: ۱۰:۴۳     ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
ستاره آرژانتینی بارسلونا اعلام کرد از شرایط فعلی آمادگی‌اش راضی است.
به گزارش خبرگزاری فارس، لیونل مسی اعلام کرد که با وجود اینکه پس از بازگشت از مصدومیت توفیق زیادی در گلزنی نداشته است، همچنان اعتماد به نفس زیادی دارد. وی در گفت‌و‌گویی تأکید کرد که از شیوه بازی خود راضی است و انتظار دارد با آمادگی بسیار خوب در جام‌جهانی 2014 برزیل حاضر شود.

مسی اظهار داشت: بسیار عالی، پر از انرژی و مملو از امید هستم. توانستم بعد از مدتی طولانی دوباره بازی کنم. از شرایط فعلی‌ام راضی هستم. هنوز باید چیزهای زیادی یاد بگیرم و پیشرفت بیشتری بکنم.

بازیکن 26 ساله توضیح داد که هدفش رسیدن به اوج آمادگی برای رقابت‌های لالیگا و برزیل 2014 است و افزود: من به آهستگی و با اطمینان خودم را به آن مرحله می‌رسانم و امیدوارم که در زمان مناسب به اوج برسم. امیدوارم که در مسیر رسیدن به جام‌جهانی همچنان به بازی در سطح عالی ادامه دهم.

مسی همچنین تأیید کرد که مکان برگزاری رقابت‌های جام‌جهانی، این رقابت‌ها را برای وی و هموطنانش خاص می‌کند و ادامه داد: این مسابقات فوق ویژه خواهد بود. بازی‌ها در برزیل است و هزاران هوادار ما می‌توانند به آنجا بیایند و از ما حمایت کنند. مطمئنم که می‌توانیم به موفقیتی بسیار بسیار ویژه دست پیدا کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها