کد خبر: ۲۰۳۲۱۴
زمان انتشار: ۱۹:۴۰     ۱۸ بهمن ۱۳۹۲
مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: ديگر قيد همه چيز را زديم و به عشق هواداران تلاش مي‌کنيم تا قهرماني را به آنها هديه کنيم.
محمدرضا خلعتبري در مورد اتفاقات اخير باشگاه پرسپوليس و حضور علي پروين در تمرينات اين تيم گفت: با صحبت‌هايي که امروز علي پروين انجام داد فهميديم هيچ خبري نيست و کسي دلش براي پرسپوليس نمي‌سوزد. اين تيم مشکلات زيادي دارد. ما خيال مي‌کرديم مي‌آيند و مشکلات‌مان را حل مي‌کنند اما خبري نيست.

به نقل از فارس، وي افزود: با وجود مشکلات زيادي که داشتيم به قهرماني حمله کرديم اما با اين شرايط خيلي اذيت شديم. به ما قول و چک دادند و امروز و فردا  کردند تا پول‌ها به حساب‌مان ريخته شود اما نه از پول خبري شد و نه توانستيم روي حرف‌شان حساب کنيم. خدا پدر و مادر علي دايي را بيامرزد او قبل از ديدار مقابل استقلال از جيبش به ما پول داد تا درد چک‌هايمان را فراموش کنيم. اين آخرين پولي بود که ما دريافت کرديم.

مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس خاطرنشان کرد: آنها که مي‌گويند ما ميلياردي پول و ماشين دريافت کرديم بيايند، ببينند که هيچ خبري نيست. اگر يکسري مشکلات وجود نداشت مي‌توانستيم خيلي زودتر به قهرماني برسيم. بعد از ديدار مقابل نفت با ما کاري کردند که ضربه بزرگي به پرسپوليس خورد. با تمام وجود براي پرسپوليس بازي مي‌کنيم و قيد پول و قول‌هايي که به ما دادند را زديم، ديگر هيچ چيز نمي‌خواهيم.

وي در ادامه تأکيد کرد: مي‌خواهيم در پنج بازي آينده به پيروزي برسيم و قهرماني را به هواداران هديه کنيم و به آنها بگوييم نه قول‌هايي که دادند و نه مشکلاتي که داشتيم، هيچکدام برآورده نشد. با تمام وجود بازي مي‌کنيم. اجازه نمي‌دهيم دل هواداران بشکند.

خلعتبري يادآور شد: امروز علي پروين خيلي حرف زد. او آب پاکي را روي دست‌مان ريخت. قيد همه چيز را زديم و هم‌قسم شديم به عشق مردم جلو برويم. مطمئن باشيد سعي مي‌کنيم روسفيد شويم. عليرغم اينکه در حق ما خوبي نکردند کاري مي‌کنيم تا هواداران دل‌شکسته و فوتبال زده نشوند. فقط به عشق آنها بازي مي‌کنيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها