کد خبر: ۲۰۳۰۴۶
زمان انتشار: ۱۱:۳۴     ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
مهاجم تیم فوتبال صبای قم گفت: ما اهل اعتصاب کردن نیستیم اما بچه‌های تیم مشکلاتی دارند که امیدوارم حل شود. امیدوارم اتفاقات خوبی فردا بیفتد تا کار به جاهای باریک نکشد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس ، رضا عنایتی در خصوص وضعیت صبای قم پیش از دیدار با استقلال خوزستان گفت: خوشبختانه وضعیت تیم از نظر فنی در شرایط خوبی است و قرار است فردا اتفاقات خوبی برای ما بیفتد و اینطور که می‌گویند قرار است فردا پرداختی‌هایی به بازیکنان صورت بگیرد تا بتوانیم بازی روز جمعه که برای ما حکم فینال دارد بدون استرس انجام دهیم تا حکم ماندن‌مان در لیگ برتر امضا شود.

 

وی درباره اینکه اگر به بازیکنان این تیم روز پنج‌شنبه پولی پرداخت نشود آنها هم مثل پرسپولیسی‌ها اعتصاب می‌کنند، افزود:‌ نه، ما اهل اعتصاب کردن نیستیم اما بچه‌های تیم مشکلاتی دارند که امیدوارم حل شود. امیدوارم اتفاقات خوبی فردا بیفتد تا کار به جاهای باریک نکشد چرا که ما تا اندازه‌ای می‌توانیم بازیکنان را آرام کنیم.

 

عنایتی در پاسخ به اینکه احتمال دارد اگر به بازیکنان این تیم پولی پرداخت نشود، روز جمعه مقابل استقلال خوزستان حاضر نشوند، تصریح کرد: احتمال بازی نکردن وجود ندارد و ما با هر شرایطی که باشد روز جمعه بازی می‌کنیم اما اگر قرار باشد تصمیم بگیریم بعد از بازی حتما این کار را خواهیم کرد.

 

عنایتی درباره تیم استقلال خوزستان که روز جمعه باید مقابل صبای قم بازی کند، گفت: تیم عبدالله ویسی تیم جوانی است اما بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت اما چون میزبان هستیم باید 3 امتیاز این بازی را به دست بیاوریم.

 

عنایتی در پایان درباره وضعیت تیم صبای قم پیش از بازی با استقلال خوزستان هم تصریح کرد: خوشبختانه شرایط خوبی داریم و امیدوارم این روند مثبت ادامه داشته باشد.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها