کد خبر: ۲۰۳۰۱۲
زمان انتشار: ۱۰:۱۲     ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
همانند مسابقه رئال و اتلتیکو، در دیدار بارسا و سوسیه داد نیز تیم مهمان در امر گلزنی به تیم میزبان کمک کرد.

دقایقی پس از پیروزی پرگل و یک طرفه رئال در داربی مادرید، در دیگر مسابقه دور رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال اسپانیا، بارسلونا در ورزشگاه خانگی خود در برابر سوسیه داد صف آرایی کرد. بلوگرانا در یک چالش سخت با دفاع مطلق تیم مهمان، به برتری رسید و در آستانه حضور با فینال و دیدار احتمالی با رئال مادرید در مرحله نهایی قرار گرفت.

تیم فوتبال بارسلونا که نیمار را روی سکوها و اینیستا را روی نیمکت داشت، از همان ابتدای مسابقه با دفاع چند لایه و پرتعداد حریف مواجه شد. با این وجود شاگردان تاتا مارتینو صاحب چند موقعیت گل عالی شدند که جدی ترین آن ها ضربه ایستگاهی به تیر ختم شده لئو مسی بود. در مقابل تیم سوسیه داد نیز در این نیمه دو ضد حمله عالی خلق کرد که اولی توسط پینتو دور شد و دومی صحنه مشکوک سرنگونی کارلوس ولا به دست ماسکرانو را در پی داشت. ثانیه هایی پس از این اتفاق بحث برانگیز، طلسم دفاعی تیم مهمان سرانجام توسط سرخیو بوسکتس شکسته شد. او با فرصت طلبی کرنر ارسالی بارسلونا را به یک گل مهم تبدیل کرد. این اولین بار بود که بوسکتس موفق به گلزنی در رقابت های کوپا می شد. بلافاصله پس از این گل، داور مسابقه به مدافع حریف کارت قرمز نشان داد. کارتی که با توجه به جا ماندن دوربین ها، دلیلش هنوز برای مخاطبان تلویزیونی روشن نشده است. در پاین نیمه اول بازیکنان سوسیه داد تنها 78 پاس رد و بدل کرده بودند، این در حالی بود که ژاوی به تنهایی 81 پاس ارسال کرده بود!

همانند مسابقه رئال و اتلتیکو، در دیدار بارسا و سوسیه داد نیز تیم مهمان در امر گلزنی به تیم میزبان کمک کرد. در شصتمین دقیقه مسابقه و در شرایطی که توپ الکسیس سانچز به تیر دروازه برخورد کرده بود، سراسیمگی مدافعان سوسیه داد در دفع توپ، موجب شد توپ به بدون دروازه بان این تیم بخورد و وارد دروازه شود. بعد از گل به خودی زوبیکاری، بازی با آرامش بیشتری دنبال شد. سوسیه داد 10 نفره دیگر برای ایجاد ضد حمله نیز تلاش نمی کرد و تنها سعی داشت این نتیجه را حفظ کند. آن ها به خوبی می دانستند در صورت دریافت گل سوم به طور کلی از بازگشت به مسابقه در زمین خودی ناامید خواهند شد. تیم تاتا نیز نتوانست از موقعیت های به دست امده بهره ببرد تا بازی نهایتا با نتیجه دو بر صفر تمام شود. جدی ترین موقعیت بارسا در این نیمه ضربه مسی در حالت نامتعادل به سمت دروازه بود که با واکنش عالی دروازه بان راهی کرنر شد.

با نتایج امشب، بعید به نظر می رسد رئال مادرید و بارسلونا تیم های حاضر در فینال کوپا دل ری نباشند. حالا پس از دو سال، بار دیگر ال کلاسیکو تعیین کننده تیم قهرمان کوپا خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها