کد خبر: ۲۰۲۸۶۹
زمان انتشار: ۲۱:۰۳     ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه استقلال در مقام دفاع از سرمربي تيم خود در قبال انتقاد برخي از اعضاي هيئت‌مديره باشگاه نسبت به حذف اين تيم در جام حذفي پرداخت.
علي فتح‌الله زاده در گفت‌وگو با فارس، درباره حذف استقلال از جام حذفي و شکست مقابل مس کرمان اظهار داشت: جام حذفي شگفتي‌ساز است و همانطور که خود قلعه‌نويي بعد از بازي گفت ما شادابي لازم را نداشتيم و در اين مدت تحت فشار بوديم و مصدومان زيادي داشتيم و مشکلات زيادي به دوش کشيديم. بايد قبول کنيد از لحاظ بدني شاداب نيستيم و حتي اگر دقت کرده باشيد در چند بازي اخير خوب بازي نکرديم. به هر حال مواقعي چنين اتفاقاتي رخ مي‌دهد و با اين حال من از کادر فني و بازيکنان تشکر مي‌کنم و بايد بگويم که شانس با ما يار نبود.

وي در خصوص اينکه 6 ماه قبل رسانه‌ها به سن بالاي استقلال انتقاد کردند و امير قلعه‌نويي از اين موضوع ناراحت شد ولي روز گذشته خودش به اين موضوع اذعان داشت، گفت: با توجه به اينکه قرار بود ما در ليگ قهرمانان آسيا حضور داشته باشيم شرايط ايجاب مي‌کرد تجربه تيمي بالا برود. به همين دليل از بازيکنان باتجربه استفاده کرديم. ولي بچه‌هاي جديد هنوز نتوانستند خودشان را نشان دهند و خود را با تيم تطبيق کنند. برخي از بازيکنان هم دچار افت شدند ولي با همه اين شرايط ما بازي‌هاي سختي پشت سر گذاشتيم و نتيجه بدي هم نگرفتيم.

فتح‌الله‌زاده در خصوص اينکه حسن زماني عضو هيأت مديره باشگاه استقلال نسبت به شکست روز گذشته اين تيم انتقاد کرده و معتقد است امير قلعه‌نويي مقصر اين شکست است، اظهار داشت: زماني از دوستان ماست اما نظرات خودش را گفته است. من به عنوان رئيس باشگاه و مديرعامل اين باشگاه نظرم اين نيست ما اينجا مقصر نداريم و اگر قرار به گشتن مقصر باشد، تنها امير مسئول نيست و بقيه هم مقصرند و در راس همه خودم. همه تيم‌ها که مدعي بودند زودتر از ما در جام حذفي وداع کردند حتي پرسپوليس که رقيب ماست يک مرحله زودتر از استقلال خداحافظي کرد. من تا اينجا از امير قلعه‌نويي تشکر مي‌کنم و مطمئن باشيد که مجموعه استقلال همه با هم هستيم. قرار نيست يک تيم هه بازي‌هايش را ببرد و هميشه قهرمان شود. اين طوري فوتبال معني پيدا نمي‌کند. شيريني فوتبال به همين چيزهاست. ما هميشه از امير قلعه‌نويي حمايت قاطع مي‌کنيم و پشت او ايستاده‌ايم. او مربي بادانشي است و سال‌هاست که جام مي‌آورد. استقلال فعلا شادابي لازم را ندارد و شايد دست کم گرفتن مس باعث شد که اين اتفاق رخ دهد. امير قلعه‌نويي به اندازه کافي در اين فوتبال جام آورده است و هنوز هم کسي نتوانسته در سال‌هاي اخير رکورد او را بشکند.

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به اين سؤال که آيا قرار است به زودي نشستي با حضور امير قلعه‌نويي و کي‌روش برگزار شود، گفت: چنين خبري فعلا به من داده نشده و فکر نمي‌کنم نيازي باشد. ما همواره به کي‌روش کمک کرده‌ايم و مشکلي با او نداريم.

وي در خصوص اينکه آيا همچنان دنبال شکايت از کي‌روش در فيفا هست يا خير و محمود گودرزي وزير ورزش نسبت به اين تصميم باشگاه استقلال انتقاد کرده، گفت: نمي‌خواهم در مورد اين مسئله صحبت کنم. اين يک بحث شخصي است و روي بحث شخصي به موقع اقدام مي‌کنم. اگر قرار بود از منظر باشگاه چنين اتفاقي رخ دهد، مطمئن باشيد که با آقاي وزير صحبت مي‌کنم و از او اجازه مي‌گيرم.

مديرعامل استقلال در خصوص اينکه مجلس تصويب کرده سال آينده دو باشگاه پرسپوليس و استقلال به مزايده گذاشته شود، عنوان کرد: سال‌هاست که از اين حرف‌ها زده مي‌شود اما شما جدي نگيريد. مي‌خواهند به ما پول ندهند مي‌گويند قرار است اين دو باشگاه به فروش برسد و دنبال بهانه هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها