کد خبر: ۲۰۲۸۳۱
زمان انتشار: ۱۴:۰۱     ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان تمایل دارد در موفقیت‌های تیم استقلال در لیگ قهرمانان آسیا سهمی داشته باشد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، ایمان مبعلی در خصوص حضورش در تیم استقلال برای همراهی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: نمی‌دانم زمینه حضورم در استقلال تهران مهیا خواهد شد یا نه. قرار بود با قراردادی چند ماهه به استقلال بپیوندم تا بتوانم در لیگ قهرمانان آسیا نماینده کشورمان را همراهی کنم اما تا به امروز که اینطور نشده است. در حال حاضر استقلال حکم تیم ملی را دارد و نماینده کشورمان در آسیا محسوب می‌شود، به همین خاطر همه باید به این تیم کمک کنیم.


هافبک باتجربه تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه افزود: باشگاه استقلال تهران برای روشن شدن وضعیتم از کنفدراسیون آسیا استعلام گرفته و قرار است پاسخ این استعلام هم ظرف 2، 3 روز آینده به دست ما برسد. امیدوارم مشکلی پیش نیاید تا نگرانی من و استقلال برطرف شود و بتوانم تیم را در لیگ قهرمانان آسیا قهرمانی کنم.


وی همچنین خاطر نشان کرد: استقلال با تجربه خوبی که در لیگ قهرمانان آسیا به دست آورده است قطعاً این بار شانس زیادی برای رسیدن به فینال و قهرمانی دارد و من هم دوست دارم در موفقیت‌های نماینده کشورمان شریک باشم.


مبعلی در مورد شکست استقلال تهران مقابل مس نیز خاطر نشان کرد: معتقدم اگر شرایط جوی خوب بود مس حریف استقلال نمی‌شد. در واقع استقلال به خاطر هوش و ضربات ادینیو و شرایط جوی بد بازی را باخت.


وی در خاتمه تصریح کرد: اعتقاد دارم شانس قهرمانی تراکتورسازی در جام حذفی بسیار بیشتر از مس کرمان است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها