کد خبر: ۲۰۲۸۲۴
زمان انتشار: ۱۳:۳۵     ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «حتم بدانيد با درايت علي دايي و مديريت باشگاه از اين بحران خارج مي‌‌شويم تا خيال هواداران راحت شود.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه نود، مي‌‌گويند نيلسون تنها بازيكني است كه مقدار زيادي از پولش را دريافت كرده با اين حال مشكلات مالي سنگربان اول سرخ‌ها همچنان ادامه دارد. نيلسون در مصاحبه‌اي كوتاه گفت:

 

* سپاهان را به خوبي شكست داديد، از آن بازي بگو؟

- براي اين بازي خيلي انگيزه داشتيم بعد از شكست در مسابقات حذفي تمام بازيكنان براي پيروزي مقابل سپاهان و كسب 3 امتياز هم قسم شدند بايد هر طور شده اين تيم را مي‌‌برديم تا هواداران را خوشحال و راضي به منازلشان بفرستيم.

 

* يعني پرسپوليس مي‌‌تواند قهرمان شود؟

- مگر چند امتياز با تيم صدرنشين فاصله داريم؟! اگر بخواهيم مي‌‌توانيم.

 

* ركورد كلين‌شيت‌هايت هم كه شكسته شده؟

- ركورد و اين طور چيزها اصلا برايم اهميتي ندارد. پست دروازه‌باني يكي از حساس‌ترين پست‌هاي فوتبال به شمار مي‌‌رود. هر دروازه‌باني گل مي‌‌خورد. اما مهم نيست.

 

* گويا سيدجلال حسيني هم قصد حضور در ليگ قطر را دارد؟

- سيدجلال مدافع با هوش پرسپوليس و ليگ ايران است. كه واقعا براي تيم عالي كار مي‌‌كند. با ديدن سيدجلال كلي اعتماد به نفس مي‌‌گيرم.

 

* اما چند روز پيش تو هم مانند بقيه مصاحبه تندي درخصوص اين موضوع انجام دادي؟

- درست است من حرف هايم را يك بار زدم و حالا دليلي نمي‌‌بينم همان صحبت‌‌ها را دوباره تكرار كنم. همانطور كه مي‌‌دانيد شرايط در پرسپوليس چندان مساعد نيست و به همين دليل ترجيح مي‌‌دهم سكوت كنم تا انشاءاله با درايت مسئولين و مديريت جديد، پرسپوليس دوباره به روزهاي خوبش برگردد.

 

* يعني در خصوص سند نداشتن هيوندايي كه زيرپايت است هم نمي‌‌خواهي حرف بزني؟

- خير، گفتم كه تمام صحبت‌هايم را كردم. اگر مشكلي باشد مدير برنامه‌هايم پيگيري مي‌‌كند. همه منتظريم تا هر چه زودتر اين مشكلات حل و فصل شود.

 

* يعني اميدي هست كه تا قبل از بازي با فجرسپاسي روزهاي آفتابي پرسپوليس سر برسد؟

- حتم بدانيد با درايت علي دايي و مديريت باشگاه از اين بحران خارج مي‌‌شويم تا خيال هواداران راحت شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها