کد خبر: ۲۰۲۸۱۰
زمان انتشار: ۱۳:۱۵     ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
فدراسیون بین الملی فوتبال (فیفا) در نظر دارد صحنه‎های بحث برانگیز در حین برگزاری یک مسابقه را بازبینی کند تا از این طریق به داوران کمک شود.
قرار است فناوری به کمک فوتبال بیاید و در جلسه ای که برای اول مارس (10 اسفند) در نظر گرفته شده، در خصوص این طرح صحبت خواهد شد. این در حالی است که پیش از این و در سال 2012 فناوری گل لاین به تصویب رسیده که در ضربات پنالتی و صحنه‎های آفساید مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

فیفا گفته تصمیم گیری در خصوص استفاده از این فناوری بر عهده "هیات ژوری اتحادیه بین المللی فوتبال" خواهد بود. این هیات ژوری همچنین در نظر دارد در خصوص عباراتی که بازیکنان بر روی زیرپیراهن خود می‎نویسند، محدودیت ایجاد کند.

"ماریو بالوتلی" سال گذشته زمانی که با پیراهن منچسترسیتی دروازه منچستریونایتد را باز کرد پیراهن خود را بالا زد که بر روی زیر پیراهنش نوشته بود:?why always me که فیفا در نظر دارد این کار را ممنوع کند.

این هیات ژوری در بیانیه ای که در این خصوص صادر کرده، آورده است: بازیکنان نباید شعارهای مذهبی، سیاسی و شخصی خود را به نمایش عموم بگذارند. این اتفاق در مورد تصاویر و یا تبلیغ نشان‎های تجاری دیگر هم مصداق پیدا می‌کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها