کد خبر: ۲۰۲۸۰۷
زمان انتشار: ۱۳:۰۵     ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
رئیس کمیته مسابقات گفت: در صورتی که نمایندگان باشگاه‌ها در مراسم قرعه‌کشی تعیین میزبان جام حذفی حاضر نشوند هم این قرعه‌کشی انجام خواهد شد.
غلامرضا بهروان در خصوص برگزاری قرعه‌کشی مکان برگزاری فینال جام حذفی با توجه به برودت هوا اظهار داشت: من خودم تبریز بودم و صبح امروز هرطور که بود خود را به تهران رساندم. به مسئولان تراکتورسازی هم گفتم که خود را به تهران برسانند آنها هم گفتند هرطور که شده این کار را انجام خواهند داد.

وی ادامه داد: در صورتی که نماینده‌ای از تیم‌ها نتواند حاضر شود قرعه‌کشی در هر صورت ساعت 14 امروز انجام خواهد شد. ما خودمان به نمایندگی تیم‌های غایب حاضر خواهیم شد و مراسم را برگزار می‌کنیم. مسلما توافقی صورت نمی‌گیرد و باید قرعه‌کشی تعیین‌کننده محل میزبان باشد.

رئیس کمیته مسابقات یادآور شد: هم ورزشگاه یادگار امام و هم ورزشگاه کرمان دارای درجه A آسیا هستند و می تواند بازی فینال در آن برگزار شود اما نکته قابل توجه این است که تمام مسئولان آن شهر باید تمام تلاش خود را انجام دهند تا بازی خوب و سالمی برگزار شود و در شأن فینال جام حذفی باشد.

بهروان در مورد اینکه احتمال برگزاری بازی در آزادی نیز وجود دارد گفت: در آیین‌نامه ورزشگاه بی‌طرف پیش‌بینی نشده است. البته این مسئله بستگی به توافق طرفین دارد. هر ورزشگاهی که دو باشگاه با آن موافقت کنند و مورد تایید فدراسیون و سازمان لیگ هم باشد می تواند میزبان فینال جام حذفی باشد.

وی در مورد اینکه ایرانمنش معتقد بوده با توجه به اینکه تراکتورسازی در دیدار نیمه‌نهایی میزبان بوده و مس میهمان؛ باید مس میزبان فینال باشد یادآور شد: این موضوع در آیین‌نامه پیش‌بینی نشده طبق ماده 5 آیین‌نامه ذکر شده که محل برگزاری فینال در صورت عدم توافق قرعه‌کشی می‌شود. ایرانمنش باید دقیق آیین‌نامه را مطالعه کند.

رئیس کمیته مسابقات در مورد اینکه آیا احتمال دارد برنامه مسابقات لیگ برتر تغییر کند گفت: درخواستی داده شده و قرار است امروز جلسه‌ای برگزار کنیم تا در این مورد تصمیمی بگیریم. هفته‌های 28، 29و 30 باید به صورت هم‌زمان برگزار شود با توجه به اینکه چهار تیم ما در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند اگر بخواهیم بازی ها را در این بازه زمانی برگزار کنیم امکان‌پذیر نخواهد بود. در هر صورت ما به دنبال حق باشگاه‌ها هم هستیم و معتقدیم آنها هم باید مورد توجه قرار بگیرند. اگر تیم ملی اردویی ندارد با باشگاه‌ها همکاری شود.

بهروان در مورد اینکه آیا فدراسیون فوتبال در مورد درخواست باشگاه استقلال مبنی بر استفاده از یار کمکی در لیگ قهرمانان آسیا را داده است تاکید کرد: هنوز فدراسیون جوابی نداده است به هر حال باید شرایط نقل و انتقالات کنفدراسیون فوتبال آسیا رعایت شود و در صورتی که قانون اجازه دهد این کار انجام شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها