کد خبر: ۲۰۲۴۹۳
زمان انتشار: ۱۱:۴۹     ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
ژوزه مورينيو با وجود برتري تيمش برابر منچسترسيتي مي‌گويد تيمش در اين فصل مدعي قهرماني در ليگ برتر نيست.

چلسي در هفته‌ بيست و چهارم ليگ برتر موفق شد با برتري برابر منچسترسيتي به اولين تيمي تبديل شود که در ورزشگاه "اتحاد" در اين فصل از تيم منچسترسيتي امتياز مي‌گيرد.

ژوزه مورينيو، سرمربي پرتغالي چلسي پس از پيروزي با ارزش تيمش برابر منچسترسيتي در نشست خبري خود پس از مسابقه، گفت: فکر مي‌کنم بازي بسيار خوبي برابر يک تيم بسيار خوب از خودمان نشان داديم. از نمايش بازيکنانم شگفت زده شدم. ما در تلاش هستيم تا در چلسي تيمي بسازيم که فصل آينده يک مدعي جدي باشد. اين که ما در اين فصل خوب بازي مي‌کنيم اتفاق خيلي خوبي است. اين پيروزي گام مهمي براي رشد تيم ما بود. موفق شديم دو بار بهترين تيم انگليس (منچسترسيتي) را شکست دهيم که پيروزي در زمين آنها بهترين برد ما برابر آنها بود.

مورينيو در ادامه گفت: سيتي در اين ديدار چند موقعيت گلزني داشت، اما موقعيت‌هاي ما خطرناک بودند که توانستيم روي يکي از آنها به گل برسيم. روحيه بازيکنانم در اين ديدار عالي و جنگنده بود. اين همان چيزي است که من در چلسي به دنبال آن هستم. وقتي که توپ در اختيار بازيکنان حريف بود، خيلي خوب توانستيم فضاهاي دفاع را پوشش دهيم و اجازه ندهيم که منچسترسيتي مانند هميشه فوتبالش را بازي کند. وقتي هم که توپ در اختيارمان بود تلاش کرديم که به بهترين شکل به سمت دروازه‌ حريف حمله کنيم و موقعيت گل ايجاد کنيم.

سرمربي پرتغالي چلسي با وجود پيروزي تيمش برابر منچسترسيتي مي‌گويد آنها اين فصل مدعي قهرماني نيستند و او اين فصل به قهرماني با چلسي فکر نمي‌کند و تنها دغدغه‌اش اين است که بتواند در پروژه اي بلند مدت با چلسي به موفقيت برسد.

مورينيو در اين باره گفت: ما در بين تيم‌هاي مدعي قهرماني هستيم، ولي فکر نمي‌کنم مدعي اصلي کسب عنوان قهرماني باشيم. در بين تيم‌هاي مدعي عنوان قهرماني دو اسب خيلي بزرگ (آرسنال و منچسترسيتي) وجود دارد و يک اسب کوچک (چلسي) که اين اسب کوچک نياز به پرورش دارد تا بتواند رشد کند. پيروزي در اين ديدار برابر منچسترسيتي روحيه تيم ما را در ادامه فصل بالا مي‌برد.

سرمربي چلسي در ادامه گفت: براي پيشرفت تيم خوب نيست که در ليگ اروپا بازي کنيم. خوشحالم که در ليگ قهرمانان اروپا حضور داريم و سهميه ليگ قهرمانان هم براي فصل بعد مي‌توانيم کسب کنيم.

آقاي "خاص" در ادامه از انتخاب بهترين بازيکن تيمش در اين ديدار خودداري کرد و گفت: نمي‌خواهم يک بازيکن را از تيمم به عنوان بهترين بازيکن انتخاب کنم. هر وقت به پيتر چک نياز داشتيم او آماده بود. وقتي که نياز بود مدافعانمان واکنش خوبي برابر حريفان داشته باشند، به خوبي توانستند اين کار را کنند. آزپيليکوئتا در سمت چپ توانست سرعت خسوس ناواس را بگيرد. هافبک‌ها عملکرد بسيار خوبي از خود نشان دادند و توانستند موقعيت‌هاي زيادي را روي دروازه‌ حريف ايجاد کنند. همه آنها در تيم به يک اندازه مهم بودند.

چلسي در ديدار رفت نيز موفق شد منچسترسيتي را با نتيجه‌ دو بر يک شکست دهد تا در هر دو ديدار خود در اين ليگ برتر برابر سيتي به پيروزي رسيده باشد.

مورينيو درباره اين رکورد برابر منچسترسيتي ادامه داد: چلسي در سال‌هاي اخير برابر منچسترسيتي بازي‌هاي خوبي نداشته و ما در اين فصل توانستيم با دو پيروزي به اين طلسم پايان دهيم. برد ديدار رفتمان به خاطر هوش بالاي فرناندو تورس بود که موفق شد براي ما گلزني کند و امشب (ديشب) به اين خاطر برديم که تيم برتر ميدان بوديم. با اين حال نمي‌گويم ما بهتر از آنها هستيم. فقط مي‌گويم که خوب بوديم و شايسته کسب پيروزي در اين ديدار بوديم. هدف ما در اين فصل قهرماني نيست، بلکه مي‌خواهيم براي فصل‌هاي آينده تيم قدرتمند و قوي داشته باشيم. هدف ما کامل کردن پازل است. حتي بيش از کامل کردن پازل، هدف ما ساختن تيمي با ساختار در چلسي است. خيلي از مربيان شايد براي موفقيت در يک تيم به چهار يا پنج سال نياز داشته باشند، اما من مي‌خواهم فصل آينده اردوي پيش فصل قدرتمندي را داشته باشيم تا بتوانيم در سال دوم هم در چلسي تيمي قوي را راهي مسابقات کنيم. البته ما در اين فصل نيز خودمان را يکي از مدعيان قهرماني مي‌دانيم.

چلسي که در جام حذفي انگليس نيز بايد برابر منچسترسيتي در ورزشگاه "اتحاد" به ميدان برود، شنبه هفته‌ آينده در ورزشگاه استمفوردبريج شهر لندن در هفته‌ بيست و پنجم ميزبان نيوکاسل است. آنها در ليگ قهرمانان اروپا نيز يکي از شانزده تيم صعود کرده هستند که بايد در مرحله يک هشتم نهايي برابر گالاتاسراي به ميدان بروند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها