کد خبر: ۲۰۲۴۶۹
زمان انتشار: ۱۰:۰۶     ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
مدارس همچنان تعطیل
افت شدید دما در اردبیل سبب شد که این شهر در نیمه زمستان یخ بزند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، به دنبال بارش برف در چند روز اخیر دمای هوا در شهرهای استان اردبیل به شدت افت کرد به طوری که هموطنان در شبانه‌روز گذشته در استان اردبیل دمای منهای 27 درجه را تجربه کردند.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان اردبیل دمای هوا در تمام شهرهای استان اردبیل در شب گذشته بین 10 تا 27 درجه کاهش یافت به طوری که سردترین منطقه فرودگاه اردبیل با منهای 27 درجه و مرکز استان منهای 23 درجه بوده است که بعد از این مناطق نیر با منهای 21 درجه، سرعین با منهای 19 درجه، مشگین‌شهر با منهای 17 درجه و ساکنان شهرستان کوثر با منهای 14 درجه شب زمستانی سردی را سپری کرده و نیمه زمستان به یک خاطره ماندگار تبدیل شد.

اداره کل هواشناسی استان اردبیل اعلام کرد سامانه بارشی از اواخر امروز از استان خارج می‌شود اما سوز و سرمای آن تا پایان هفته در منطقه حاکم است.

مدارس 13 شهر اردبیل همچنان تعطیل است

اما برای چهارمین روز متوالی و براساس تصمیم آموزش و پرورش استان‌ اردبیل مدارس 11 شهر استان اردبیل تعطیل اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بر اساس اطلاعیه اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل کلیه مقاطع تحصیلی در اردبیل در سری صبح تعطیل است.

بر همین اساس روز 15 بهمن ماه مدارس در شهرهای پارس‌آباد، ارشق، خورش‌رستم، مشگین‌شهر، لاهرود، خلخال، انگوت و گرمی در مقطع پیش‌دبستانی و ابتدایی و در شهرهای نمین، نیر، هیر،‌ سرعین در مقطع پیش‌دبستانی و متوسطه دوره اول تعطیل است.

هشدار شرکت گاز نسبت به افت فشار گاز

شرکت گاز استان اردبیل نیز اعلام کرد به دنبال سرما و برودت هوا مصرف گاز در استان اردبیل به شدت افزایش یافته که هموطنان باید در مصرف آن صرفه‌جویی کنند چرا که با این روند افت فشار گاز به احتمال زیاد وجود دارد.

شرکت گاز استان اردبیل به مصرف روزانه بیش از یک میلیون متر مکعب در سطح استان اشاره کرد و افزود: بهتر است با روش‌های مختلف نسبت به گرم نگه‌داشتن منازل و ادارات اقدام شود وگرنه مجبور خواهیم شد با هشدار به مصرف‌کنندگان عمده به ویژه در ادارات نسبت به قطع گاز آنها اقدام کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها