کد خبر: ۲۰۲۳۸۴
زمان انتشار: ۱۹:۱۵     ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان معتقد است پرسپوليس به راحتي مي‌تواند از فرصت استفاده کرده و خود را قهرمان ليگ کند.
حسين فرکي در گفت‌وگو با خبرنگار تسنيم، در آستانه ديدار تراکتورسازي تبريز - فولاد خوزستان در مرحله نيمه نهايي جام حذفي اظهار داشت: ديدار با تراکتورسازي براي ما يک فينال ماقبل فينال است. اين ديدار بين 2 تيم خوب کشور است که هر دوي آنها نيز به دنبال پيروزي هستند.

وي افزود: رقابت‌هاي جام حذفي سخت است اما ما شرايط خوبي داريم. در بازي با سايپا کمي اذيت شديم اما بعد از اين بازي در تهران اردو زديم و اکنون هم در تبريز هستيم تا خودمان را به خوبي براي ديدار فردا در جام حذفي آماده کنيم.

سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به تغييرات مديريتي و کادرفني تيم تراکتورسازي، گفت: به نظرم تغييراتي که در تراکتورسازي رخ داد، با هدف موفق شدن در جام حذفي بود تا بتوانند از اين طريق به سهميه آسيايي برسند و از طرف ديگر هواداران‌شان را با تيم آشتي دهند. اين تغييرات نيز با بازي ما مصادف شد اما بايد بگويم به اين مسائل کاري نداريم، چون ما يک تيم حرفه‌اي هستيم. به بازيکنان هم گفته‌ايم که اين مسائل در نتيجه بازي تاثيري نخواهد داشت، چرا که نتيجه بازي با فوتبال و در زمين مسابقه مشخص خواهد شد و بازيکنان ما هم بايد به شرايط خوب خود ادامه دهند.

«با احترام به تيم تراکتورسازي، بازيکنان اين تيم و مردم تبريز مي‌خواهيم اين بازي را ببريم»، فرکي با بيان اين جمله عنوان کرد: در بازي فردا (سه‌شنبه) براي پيروز شدن تلاش مي‌کنيم تا بتوانيم با حضور در فينال جام حذفي با روحيه‌تر شويم و 5 بازي باقي مانده در ليگ را هم با موفقيت پشت سر بگذاريم.

وي ادامه داد: مشکلي براي ديدار با تراکتورسازي نداريم، اما موضوعي که فکر ما را به خود مشغول کرده، وضعيت جوي کشور است و اکنون در تبريز با سرماي بيش از حد روبه‌رو هستيم. اين سرما باعث مي‌شود زمين لغزنده شود و به 2 تيم اجازه نمي‌دهد که کار خود را پيش ببرند و مطمئناً در کيفيت بازي تاثير منفي خواهد گذاشت. اميدوارم تا فردا شرايط زمين کمي بهتر شود تا بازيکنان 2 تيم بتوانند در شرايط خوبي به مصاف هم بروند.

سرمربي تيم فولاد در خصوص ديدارهاي باقي‌مانده اين تيم در ليگ، اظهار داشت: ما 5 فينال خواهيم داشت که ابتدا بايد با ملوان بازي کنيم که شرايط خيلي خوبي دارد و اگر ابتداي فصل نتايج خوبي مي‌گرفت اکنون جزو مدعيان بود. آنها در نيم فصل دوم نتايج خيلي خوبي گرفته‌اند و تا به اينجا قهرمان نيم فصل دوم محسوب مي‌شوند و بعد از ديدار با اين تيم بايد به مصاف نفت برويم. سومين فينال ما هم با تراکتورسازي خواهد بود و در 2 بازي پاياني به مصاف استقلال و گسترش فولاد مي‌رويم که از نظر من هر 5 بازي به يک اندازه اهميت دارند.

فرکي يادآور شد: در 5 بازي باقي‌مانده بايد بر حريفان‌مان غلبه کنيم و از هر جهت آماده باشيم تا بتوانيم به قهرماني برسيم. البته خوشبختانه 3 بازي از 5 ديدار باقي‌مانده ما در خانه است و مي‌توانيم از اين فرصت به خوبي استفاده و براي قهرمان شدن تلاش کنيم.

وي در خصوص اينکه کدام تيم شانس بيشتري براي قهرمان شدن دارد، گفت: در اين 5 هفته هر اتفاقي ممکن است رخ دهد. اکنون استقلال در صدر جدول قرار دارد و ما هم تيم دوم هستيم اما در پشت سرمان پرسپوليس، نفت، سپاهان و تراکتورسازي حضور دارند که فاصله امتياز همه تيم‌ها کم است. اگر ما تيم ملوان که در رده هفتم است را کنار بگذاريم، به نظرم هر 6 تيم بالاي جدول براي قهرمان شدن شانس دارند و سرنوشت قهرماني را ديدارهاي رودرروي تيم‌هاي مدعي مشخص مي‌کند.

سرمربي فولاد خوزستان در پاسخ به اين سوال که پرسپوليس مي‌تواند از بازي‌هاي رودرروي ديگر تيم‌هاي مدعي استفاده کند و به صدر جدول برسد، عنوان کرد: شک نکنيد پرسپوليس به راحتي مي‌تواند از فرصت استفاده کرده و خود را قهرمان ليگ کند. پرسپوليسي‌ها فقط 3 امتياز با صدر جدول فاصله دارند و حتي اگر تفاضل گل مثبت 15 اين تيم را در نظر بگيريم، مي‌توان گفت اختلاف پرسپوليس با صدر جدول 2 امتياز است، چون اين تيم با مدعيان بازي رودررو ندارد و اين فرصت را دارد که به صدر جدول برسد.

فرکي در ادامه گفت‌وگو با تسنيم، درباره اختلافاتي که ميان کارلوس کي‌روش سرمربي تيم ملي و برخي مربيان باشگاهي افتاده خاطرنشان کرد: بايد بگويم اتفاقاتي که رخ داده خوشايند نيست و نبايد اين حرمت شکني‌ها صورت بگيرد. بايد يک راهي پيشنهاد شود و 2 طرف تعامل کنند تا همکاري صورت بگيرد و مشکلي به وجود نيايد. به نظرم يک مقدار کي‌روش بايد کوتاه بيايد و باشگاه‌ها نيز با تيم ملي تعامل کنند تا اين مشکل از ميان برداشته شود.

وي با اشاره به لغو اردوي آفريقاي جنوبي تيم ملي، ادامه داد: دقيقاً نمي‌دانم اين اردو لغو شده است يا نه اما لغو شدن اردوي تيم ملي به هيچ‌وجه خوب نيست و نبايد اين اتفاق بيفتد. از طرف ديگر باشگاه‌هايي هم که در ليگ قهرمانان آسيا حضور دارند مي‌خواهند که با قدرت در اين رقابت‌ها شرکت کنند و بايد جوابگوي مردم استان و هواداران خود باشند.

سرمربي فولاد ايجاد فضاي دوستانه را براي حل مشکل تيم ملي و باشگاه‌ها پيشنهاد کرد و در پايان گفت: اين اختلافات خوب نيست و فدراسيون فوتبال بايد در اين قضيه ورود کند تا اختلافات حل شود. قطعاً من در اين قضيه پيشقدم خواهم شد تا مشکل تيم ملي و باشگاه‌ها از ميان برداشته شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها