کد خبر: ۲۰۲۳۸۱
زمان انتشار: ۱۹:۱۲     ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
خداداد عزيزي اظهار داشت: من هم ضعف‌هايي دارم و کامل نيستم اما اسم من خداداد است و در زندگي با خداوند پيش مي‌روم، حقيقت را مي‌گويم اگر چه مي‌دانم به مذاق خيلي‌ها خوش نمي‌آيد.
صحبت‌هاي کارلوس کي‌روش سرمربي تيم ملي ايران برعليه دو تن از مربيان موفق ليگ شايد به جرات بحث روز فوتبال ما باشد. در همين رابطه با خداداد عزيزي يکي از اسطوره‌هاي فوتبالمان و کسي که شايد يک جام جهاني را مديون او هستيم، صحبت کرديم. خداداد که از حرف‌هاي کي‌روش متعجب شده بود مثل هميشه رک و بي‌پرده حرف‌هايش را مي‌زند. مصاحبه جنجالي و بحث‌برانگيز خداداد عزيزي بازيکن سابق تيم ملي و اف‌ث کلن آلمان با خبرنگار سايت گل قطعا مي‌تواند اتفاقات تازه‌اي را رقم بزند.

عزيزي در اين رابطه مي‌گويد:« کي‌روش صحبت از قانون مي‌کند ما که نه خوانده‌ايم و نه شنيده‌ايم، مگر ايشان چه قانوني دارد که گفته است قانون را من نوشته‌ام، شايد قانون يک ... قانون دو ... قانون کي‌روش من با صداي بلند مي‌گويم اگر کي‌روش در فوتبال دنيا خدا هم باشد من طرف قلعه‌نويي هستم. براي حرف‌هايم دليل دارم، امثال قلعه‌نويي و دايي براي فوتبال ايران زحمت کشيده‌اند. امثال کي‌روش مي‌آيند و مي‌روند، امير قلعه‌نويي در درجه اول ايراني است و در درجه دوم پيشکسوت فوتبال ايران است. امير يکي از موفق‌ترين مربيان تاريخ فوتبال ايران بوده است و حتي دشمنان او هم اين را مي‌دانند. من متاسفم براي کساني که قلعه‌نويي را ول کرده‌اند و چسبيده‌اند به کي‌روش.»

خداداد عزيزي صحبت‌هاي جنجالي‌اش را ادامه مي‌دهد و مي‌گويد:« کي‌روش در حدود 7 تا 10 ميليارد تومان پول گرفته است تا تيم را به جام جهاني ببرد اگر نمي‌برد جاي تعجب داشت، اگر قرار بود تيم را به جام جهاني نبرد به من 100هزارتومان مي‌دادند و من هم تيم را اوت مي‌کردم. اينقدر افسار را به دست کي‌روش سپرده‌اند که خودش را همه کاره فوتبال مي‌داند. البته مقصر فدراسيوني‌ها هستند که بعضا فوتبالي نيستند. کي‌روش در حقوق کارمندان فدراسيون هم دخالت مي‌کند و آشپز و آبدارچي فدراسيون را هم او تعيين مي‌کند. در ضمن آقاي کي‌روش يادت باشد تو تيم ملي کشور من که همه مي‌دانند سرم را هم براي ايران عزيز مي‌دهم پس از آنکه در تاکتيک‌ات تغيير روش دادي و ليگي فوتبال بازي کردي با بازيکن‌هاي استقلال و افکار استقلالي به جام جهاني رفتيد، دست‌تان هم درد نکند. اما اينکه خودت را همه کاره فوتبال بداني درست نيست، آقاي کي‌روش مردم ايران فهيم و باهوش هستند و همه چيز را تشخيص مي‌دهند تو کارت را انجام داده‌اي پس ديگر با اين افکار منفي و ستيزه‌جويي خرابش نکن.»

خداداد عزيزي در پايان در مورد شرايط ابومسلم که اين روزها که در عين بي‌پولي خوب هم نتيجه مي‌گيرد مي‌گويد:« شرايط ما که از نظر مالي تغييري نکرده و افتضاح است. متاسفانه مسئولين استان اين لحظه پاي کار نيامدند و بعضي‌ها فقط شعار مي‌دهند. اول فصل برخي از نماينده‌هاي مجلس براي ابومسلم خودشان را مي‌کشند و با تماس با مجلس، فدراسيون، وزير ورزش تلاش کردند تيم را به رفيقشان بدهند، نه خداداد اما خب خدا زورش بيشتر بود و تيم را به ما دادند. آنها هم چون از ابتدا هدفشان کمک نبود و به دنبال منافع رفيقشان و خودشان بودند الان جبهه گرفته‌اند و از ابومسلم حمايت نکردند. اين‌ها را مي‌گويم تا مردم مشهد و خراسان بدانند که در ابومسلم چه مي‌گذرد و چه کساني دلسوز ان هستند و چه کساني پي منافع خودشان هستند.»

خداداد عزيزي همچنين در پايان افزود:« هيچ انساني در زندگي‌اش کامل نيست و من هم ضعف‌هايي دارم اما اسم من خداداد است و ياد گرفته‌ام هميشه با خدا پيش بروم. من هميشه حقيقت را مي‌گويم و با صداقت زندگي کردم اگر چه مي‌دانم به مذاق خيلي‌ها خوش نمي‌آيد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها