کد خبر: ۲۰۲۳۷۹
زمان انتشار: ۱۹:۱۱     ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
مهدي کريميان گفت: از زحمات مديرعامل جديد آقاي نظمي که شاهد هستم شبانه روز براي تراکتور زحمت مي‌کشند و صادقانه در فضايي پاک به دنبال موفقيت تراکتور هستند تشکر کنم.
تراکتور در يکي از حساس‌ترين بازي‌هايش به مصاف فولادي مي‌رود که حسابي آماده است. تراکتور که در اين بازي توني را هم در نيمکت مي‌بيند اميد دارد در اين بازي در حضور هوادارانش فولاد را شکست دهد. در همين رابطه با مهدي کريميان يکي از هافبک‌هاي خوب چند سال اخير فوتبال ايران که رابطه خوبي هم با توني اوليويرا دارد صحبت کرديم. اين هافبک تحصيلکرده تراکتور به خبرنگار گل مي‌گويد:« بازي ما با فولاد يک فينال است و هواداران بدانند که فردا يک بازي معمولي نيست و اين بازي مثل فينال است.»

کريميان در ادامه مي‌گويد:« من مرام و معرفت مردم تبريز را به خوبي مي‌شناسم، ايمان دارم که آنها فردا با حمايتشان ما را برنده مي‌کنند اگر چه هوا در تبريز خيلي سرد است اما مطمئن هستم که غيرت ترکي يخ را مي‌شکند و ما را به سمت موفقيت شناور مي‌کند. اميدوارم به عنوان يک سرباز کوچک تراکتور بتوانم با نهايت تلاش شادي را به مردم تبريز و آذربايجان هديه کنيم. مردم و هواداران عزيزمان که در فوتبال ايران بي‌نظير هستند بدانند تراکتور فردا با 11 نفر به علاوه تمام هوادارانش به فولاد حمله مي‌کند.»

کريميان در پايان مي‌گويد:« آمدن توني اوليويرا مي‌‌تواند شوک بزرگ و مثبت براي تراکتور باشد. توني مردي بزرگ و مربي‌‌اي خوب با قلبي مهربان است. او قطعا به تراکتور کمک مي‌کند و از همان ابتدا هم که آمد روز اول جوري با ما تمرين کرد که جان همه ما را گرفت و اعتقاد داشت با تمرينات سخت و طاقت‌فرسا مي‌توانيم حقمان را در زمين بگيريم و به هدفمان برسيم.»

هافبک تراکتورسازي همچنان افزود:« جا دارد از زحمات مديرعامل جديد آقاي نظمي که شاهد هستم شبانه روز براي تراکتور زحمت مي‌کشند و صادقانه در فضايي پاک به دنبال موفقيت تراکتور هستند تشکر کنم. اميدوارم همگي در مجموعه تراکتور با همدلي و اتحاد بتوانيم شادي را براي هواداران عزيز که صاحب اصلي تراکتور هستند رقم بزنيم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها