کد خبر: ۲۰۲۲۸۶
زمان انتشار: ۱۳:۰۴     ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
مدافع تيم فوتبال استقلال گفت: ‌ستاره‌هاي زيادي در تيم‌ها حضور دارند اما نبود بازيکنان محبوب يکي از دلايل عدم حضور تماشاگران است.

عليرضا نيکبخت واحدي در خصوص عدم استقبال تماشاگران از بازي‌هاي اين تيم اظهار داشت: تصور مي‌کنم گراني بليت، سرماي هوا و البته نبود بازيکنان محبوب در تيم‌ها باعث عدم استقبال تماشاگران شده است. البته بازيکن محبوب با ستاره فرق مي‌کند چون به طور مثال در تيم ما همه ستاره هستند ولي اينکه تماشاگران يک بازيکن يا چند بازيکن را به صورت خاص دوست داشته باشند، خودش يکي از عوامل حضور آنها در ورزشگاه‌ها است.

به گزارش فارس،وي افزود: فکر مي‌کنم اين سه عامل باعث شده تا استقبال از بازي‌ها به خصوص تيم استقلال کم شده باشد.

وي همچنين در خصوص اينکه بازيکنان استقلال خواسته‌اند تماشاگران فردا به ورزشگاه بيايند،‌گفت: ما 5 بازي فينال گونه در ليگ برتر داريم و به همين دليل از تماشاگران خواسته‌ايم هم در بازي فردا و هم ديدارهاي آتي از تيم‌شان حمايت کنند تا در کنار هم به موفقيت برسيم. درست است که تماشاگران از برخي بازيکنان ناراحت هستند که استقلال را ترک کرد‌ه‌اند ولي آنها شرايط تيم ما را درک کنند و به حمايت بازيکنان فعلي بيايند.

مدافع هافبک تيم استقلال همچنين در خصوص تيمش مقابل مس گفت: بازي حساسي را در پيش داريم چون مي‌دانيم که مس در کرمان ما را اذيت کرد. آنها با مربي جديد شرايط‌شان فرق کرده ولي ما براي آنکه به فينال مسابقات جام حذفي برسيم به پيروزي در اين بازي نياز داريم.

اين بازيکن در ادامه گفت‌وگو با فارس تاکيد کرد: استقلال امسال روي دو جام هدف‌‌گذاري کرده و به دنبال اين موضوع هستيم هم قهرماني فصل گذشته را تکرار کنيم هم جام حذفي را بگيريم. بعد از چند سال اين اتفاق براي اين تيم مي‌افتد.

نيکبخت واحدي همچنين در خصوص نتايج پرسپوليس و سپاهان و رقابت فشرده آنها با استقلال گفت: امسال از آن سال‌هايي است که قهرمان روز آخر مشخص مي‌شود. يادم مي‌آيد سال 85 با تيم پاس در کورس قهرماني بوديم و البته آن سال فقط دو تيم در کورس حضور داشت اما امسال 3-4 تيم هستند که براي قهرماني مي‌جنگند و من اميدوارم که در نهايت استقلال به اين عنوان برسد. البته اين فشردگي در کورس قهرماني بازي‌ها را جذاب‌تر مي‌کند.

وي در خصوص شانس قهرماني استقلال هم گفت:‌ما شانس بالايي داريم و درست است که بازي‌هايمان سخت است ولي هميشه در بازي‌هاي بزرگ خوب نتيجه مي‌گيريم و در طول فصل نشان داده‌ايم در بازي‌هايي که فکرش را نمي‌کنيم نتيجه گرفته‌ايم و البته در برخي بازي‌ها هم امتيازات را از دست داده‌ايم.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها