کد خبر: ۲۰۲۲۸۲
زمان انتشار: ۱۳:۰۲     ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
مدافع تیم سپاهان گفت: «ما مثل برخی تیم ها نيستيم که تا ببازيم دنبال مقصر بگرديم و پيروزي حريفمان را لوث کنيم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از اوج، احسان حاج صفی درباره دیدار روز جمعه تیمش مقابل ذوب آهن عنوان کرد: «بازي بسيار حساس و دشواري در پیش داریم. ذوب‌آهن تلاش می کند در لیگ برتر بماند و ما همچنان با انگیزه قهرماني مسابقات را ادامه می دهیم.»

 

وی ادامه داد: «با توجه به شرایط جدول، تساوي به درد هيچ تيمي نمي‌خورد. به نظرم اين بازی حساس‌ترين دربی تاریخ در اصفهان است. اميدوارم سپاهان در اين بازي پيروز باشد و بتوانیم شرایطمان در جدول را بهتر کنیم.»

 

مدافع سپاهان درباره اینکه با توجه به شکست تیمش در بازی با پرسپولیس، آیا هنوز به قهرمانی امیدوار است گفت: «ما  فرصت خوبي را از دست داديم اما زندگی ادامه دارد و دنيا به آخر نرسيده است. سپاهان 5 بازي حساس پیش رو دارد. فکر می کنم با کسب 15 امتیاز مي‌توانيم قهرمان شويم. بدون تعصب بگویم ما به اندازه 4 تيم ديگر بالاي جدولي شانس قهرماني داريم.»

 

وی درباره شکست تیمش در برابر پرسپولیس اظهار داشت: «بدون شک در این مسابقه ما به خودمان باختيم. گل زود هنگامي که خورديم باعث شد شيرازه تيممان از هم بپاشد و 10 نفره هم شدیم تا ديگر نتوانيم به بازی برگردیم.»

 

مدافع سپاهان افزود: «منکر این نمی شوم که پرسپوليس خوب بازي کرد. ما مثل برخی تیم ها نيستيم که تا ببازيم دنبال مقصر بگرديم و پيروزي حريفمان را لوث کنيم.»

 

حاج صفی درباره درگیری اش با میثم حسینی گفت: «من اصلا با او درگير نشدم. در آن صحنه ای که درگیری به وجود آمد بازيکنان را من جدا مي‌کردم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها