کد خبر: ۲۰۲۲۵۰
زمان انتشار: ۱۲:۳۵     ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
مدافع تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت:مي‌توانم بگويم ما هم 25 درصد شانس قهرماني داريم اما بايد براي فولاد، مس و استقلال هم شانس قهرماني قائل بود.

محمد نصرتي درخصوص شرايط تيم تراکتورسازي تبريز پيش از بازي با فولاد خوزستان در جام حذفي گفت: خوشبختانه شرايط تيم بهتر از قبل شده و تغيير و تحولاتي هم که انجام شده باعث شده تا انگيزه بازيکنان بيشتر شود و بهتر از قبل تواناييمان را نشان دهيم. توني مربي محبوبي است و بين هواداران جايگاه خوبي دارد و اين خيلي مهم است چراکه باعث مي‌شود هواداران ما صددرصد بيشتر از او حمايت کنند چراکه در گذشته اين حمايت‌ها کمتر شده بود اما با توني هم انگيزه‌ها بيشتر مي‌شود و هم عملکرد ما بهتر خواهد شد.

به نقل از فارس،وي ادامه داد: البته در هواي سرد منفي 16 درجه تبريز ما تمرينات خوبي انجام مي‌دهيم و آماده هستيم فردا بازي خوبي را به نمايش بگذاريم اما اگر شرايط آب و هوايي اجازه بدهد. ما مي‌توانيم فيناليست شويم اما بايد بگويم براي فولاد هم احترام خاصي قائل هستيم و آقاي فرکي هم توانسته تيم خوبي بسازد که من از همينجا به او تبريک مي‌گويم اما عزم ما جزم است و حالا که در ليگ برتر شانس کمتري داريم و گرفتن سهميه آسيايي هم براي ما مشکل شده مي‌خواهيم در جام حذفي قهرمان شويم.

مدافع تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز درباره شناختش از تيم فولاد هم تصريح کرد: فولاد تيم خوبي است و خوب بازي مي‌کند و بازيکنان اين تيم معمولا خيلي کم اشتباه مي‌کنند و در کار تيمي هم بسيار خوب هستند. من مطمئنم که فردا روز سختي در پيش داريم اما بايد ببريم چراکه در ليگ برتر آن تيمي که بايد مي‌بوديم نبوديم.

نصرتي درباره اينکه با حضور توني باز هم هواداران تراکتورسازي به ورزشگاه خواهند آمد افزود: تماشاگران مي‌دانند که ما فصل گذشته فوتبال زيبايي ارائه مي‌دهيم و توني هم مربي با شور و هيجاني بود که مردم تبريز شور و هيجانش را دوست دارند و او را يک مربي کارنامه‌دار مي‌دانند. حتي قلعه‌نويي هم که معمولا از تيمي تعريف نمي‌کند از بازي ما بارها تعريف کرد اما من باز هم تکرار مي‌کنم که شايد اگر توني در دو هفته آخر فصل گذشته اخراج نمي‌شد شايد اينقدر محبوب نبود و شايد اگر آن دو هفته هم در تيم باقي مي‌ماند اتفاق خاصي رخ نمي‌داد.

وي درباره اينکه تراکتورسازي چقدر شانس دارد تا در جام حذفي قهرمان شود گفت: هر 4 تيمي که به مرحله نيمه‌نهايي آمده‌اند اين شانس را دارند تا قهرمان شوند و من مي‌توانم بگويم ما هم 25 درصد شانس قهرماني داريم اما بايد براي فولاد، مس و استقلال هم شانس قهرماني قائل بود. بايد ببينيم که در بازي‌هاي رودررو کدام تيم شانس برنده شدن دارد.

نصرتي در پايان با بيان اينکه ميزباني بازي با فولاد مي‌تواند به نفع اين تيم باشد گفت: قطعا ميزباني اين بازي به سود ما خواهد بود اما اين را در نظر بگيريد که شرايط بد آب و هوايي و يخ‌زدگي زمين مي‌تواند براي ما دردسرساز باشد چراکه ما فوتبال روي زميني بازي مي‌کنيم و همين موضوع کار ما را سخت خواهد کرد. البته شايد عده‌اي بگويند اين شرايط براي هر دو تيم يکسان است اما بايد بگويم که تيم‌هاي ديگر به تبريز مي‌آيند که دفاع کنند و زير توپ بزنند اما ما اينجا برد مي‌خواهيم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها