کد خبر: ۲۰۲۲۳۷
زمان انتشار: ۱۲:۲۹     ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
ستاره آرژانتيني خط حمله بارسلونا با ابراز تاسف از شکست اخير تيمش برابر والنسيا تاکيد کرد ميان تاکتيک‌هاي سرمربي فعلي و سرمربي پيشين‌اش تفاوت‌هايي وجود دارد.

به نقل از نشريه مارکا، ليونل مسي در خصوص شکست 3 بر 2 بارسلونا در ورزشگاه نيوکمپ مقابل والنسيا که روز شنبه هفته جاري رقم خورد، اظهار داشت: اين روز براي بارسلونا روز تلخي بود. البته من به شخصه از وضعيت خود راضي هستم، چون پس از پايان دوره ريکاوري‌ام، اکنون چند بازي متوالي است در که ميدان حضور دارم. از لحاظ روحي و رواني نيز شرايط خوبي دارم. اينکه من براي مدتي اُفت کرده بودم درست است اما فکر مي‌کنم آن دوره اکنون تمام شده است.

مسي در ادامه به بيان تفاوت‌هاي موجود ميان سبک مربيگري خراردو مارتينو، سرمربي حال حاضر بارسلونا و تيتو ويلانووا، سرمربي فصل گذشته کاتالان‌ها پرداخت و تصريح کرد: هر سرمربي ايده‌هاي خاص خودش را دارد. به نظر من تاکتيک‌ها و شيوه مربيگري تيتو ويلانووا بيشتر شبيه شيوه تاکتيک‌ها و شيوه مربيگري پپ گوارديولا بود، چرا که آنها سال‌ها در کنار هم کار کرده بودند. تاتا اما متفاوت است و تفاوت ميان او و تيتو کاملاً مشخص است.

مسي در پايان به جام جهاني 2014 اشاره داشت و ابراز اميدواري کرد بتواند همراه با آلبي‌سلسته تا فينال اين رقابت‌‌ها بالا برود. وي که تيم ملي کشورش در مرحله گروهي جام جهاني 2014 با تيم‌هاي ملي ايران، نيجريه و بوسني‌وهرزگوين در گروه F قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: قهرماني در جام جهاني روياي تمام مردم آرژانتين است. تيم ما پيشرفت زيادي داشته است اگرچه هنوز در برخي حوزه‌ها نياز به پيشرفت دارد. به نظر من آرژانتين در اوج پا به جام جهاني مي‌گذارد. بازي در فينال يک رويا است، فرقي نمي‌کند برابر برزيل يا برابر هر تيم ديگري باشد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها