کد خبر: ۲۰۲۲۱۹
زمان انتشار: ۱۱:۴۸     ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
بازيكنان پرسپولیس پس از برد سپاهان قرار گذاشتند موضع سفت و سختي عليه اظهارات مديران سابق از جمله محمد رويانيان بگيرند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، شايد خوش‌بين‌ترين هوادار فوتبال فكرش را هم نمي‌‌كرد پرسپوليس در اين دوره بحراني و غياب چند مهره كليدي بتواند سپاهان را با دو گل اختلاف ببرد. اما اين اتفاق جمعه عصر افتاد و ياران دايي با ارائه يك بازي زيبا توانستند نماينده ايران در ليگ قهرمانان را در تهران با شكست بدرقه كنند. قبل از شروع بازي علي دايي طي صحبت با بازيكنان از آنها خواست تمام حواشي اخير را فراموش كرده و به خاطر هواداران اين بازي را جدي بگيرند.

 

* عليه رويانيان مصاحبه مي‌‌كنيم!

هر چند مشكلات مالي بدجوري پرسپوليسي‌‌ها را تحت فشار گذاشته اما بازيكنان به قدري از اين پيروزي خوشحال بودند كه در رختكن سر از پا نمي‌‌شناختند. با اين حال شادي بازيكنان فقط دقايقي كوتاه به طول انجاميد چرا كه بعد از آن جلسه قابل تاملي بين آنها صورت گرفت و شاگردان دايي دوباره درخصوص مشكلات مالي با يكديگر به گفت وگو پرداختند.

 

* همه عليه سردار

مصاحبه‌هاي اخير رويانيان باعث ناراحتي تمام بازيكنان پرسپوليس شده است. او كه در حرف هايش از پرداخت اكثر مطالبات بازيكنان صحبت كرد و گفت تاكنون بيشتر پول سرخپوشان به حساب‌هايشان واريز شده است.

 

به همين دليل بازيكنان قرار گذاشتند موضع سفت و سختي عليه اظهارات مديران سابق از جمله محمد رويانيان بگيرند. محسن بنگر، سيدجلال حسيني، حسين ماهيني، محمدرضا خلعتبري، دهنوي، ميثم حسيني، حميدرضا علي‌عسگري و رضا حقيقي بازيكناني بودند كه درخصوص صحبت‌هاي مديرعامل سابق دررسانه‌ها جبهه‌گيري سختي كردند.

 

آنها معتقد بودند رويانيان مي‌‌خواهد به هواداران ثابت كند راستگو است. آنها همچنین گفتند: «متانت هم حد و حسابي دارد ما هم از امروز مصاحبه مي‌‌كنيم و با بازگو كردن مشكلاتي كه اخيرا برايمان بوجود آمد، مردم را آگاه مي‌‌كنيم تا آنها بدانند چه شرايطي داريم.»

 

حتي بازيكنان با بيان اينكه رويانيان خيلي خوب مصاحبه مي‌‌كند. از مديرعامل تيمشان انتقاد كردند.

 

* راست و دروغ

مديرعامل سابق پرسپوليس در برنامه 90 دوشنبه گذشته با ارائه يكسري مدارك از پرداخت مطالبات بازيكنان صحبت كرد. او محمد نوري را مثال زد و گفت ما تمام مطالبات او را پرداخت كرده‌ايم.

 

صحبت‌هاي رويانيان در خصوص محمد نوري بازيكنان را ناراحت كرده بود. اين بازيكن در تمرين چند روز گذشته از بي‌‌پايه بودن حرف‌هاي رويانيان صحبت كرد بنابر اين بازيكنان مي‌‌گفتند رويانيان در خصوص نوري حرف‌هاي درستي نزده.

 

آنها همچنين مي‌‌گفتند: «نمي‌‌دانيم او چه زماني به حسابمان پول واريز كرده كه خودمان بي‌‌خبريم!»

 

حتي يكي از بازيكنان در ادامه صحبت‌هاي دوستانش گفت: «فكر نمي‌‌كردم سردار بخواهد چنين حرف هايي بزند بنابراين بايد از خودمان دفاع كنيم.»

 

صحبت‌‌هاي بازيكنان تا زماني كه سوار اتوبوس شدند ادامه داشت و آنها به محض اينكه از رختكن خارج شدند شروع به مصاحبه با خبرنگاران كردند.

 

* حمايت دايي از بازيكنان

علي دايي كه از برد تيمش آنقدر خوشحال بود كه حد و حساب نداشت، او وقتي متوجه صحبت‌هاي شاگردانش شد به آنها قول داد از موضعشان دفاع خواهد كرد.

 

دايي خطاب به شاگردانش گفت: «قول مي‌‌‌دهم پشت شما هستم. واقعا در حق پرسپوليس و بازيكنانش بي‌‌انصافي شده و تا زماني كه در اين تيم هستم از حقتان دفاع خواهم كرد. در اين موقعيت بايد از همه شما تشكر كنم كه توانستيد سپاهان را ببريد الان وظيفه باشگاه است كه اين بحران مالي را حل كند.»

 

اما در اين بين تنها شخصي كه از دور جلسه دوستانش را تماشا مي‌‌كرد نيلسون بود. دروازه‌بان برزيلي كه از حرف‌هاي بازيكنان سر درنمي‌آورد مدام از آنهايي كه تا حدودي به ز بان انگليسي وارد بودند سئوال مي‌‌كرد كه جريان از چه قرار است؟

 

او به دليل اينكه زبان فارسي نمي‌‌داند نتوانست در جلسه پرسپوليسي‌ها شركت كند. البته نيلسون تنها بازيكني است كه تا حد زيادي از مطالباتش را دريافت كرده است. و موضع آرام‌تري در قبال مديران سابق پرسپوليس دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها