کد خبر: ۲۰۲۰۷۳
زمان انتشار: ۱۴:۱۵     ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - طنز روز
خبر: طبق آمارهای بانک مرکزی خانوار‌های شهری در کشور تنها دودرصد از هزینه‌های جاری سالانه خود را صرف «تفریح و امور فرهنگی» می‌کنند.

بر منکرش لعنت. امار بانک مرکزی را دربست قبول داریم، اما عرض می‌کنیم که ایرانی‌ها یک‌سری تفریحات دارند که برای آن خرجی نمی‌کنند و آمار بانک مرکزی نشان‌دهنده این نیست که مردم تفریح نمی‌کنند.

مثلا یکی از تفریحات بی‌خرج ایرانیان تفریح حیوان‌کشی است. کشتن حیوانات از گنجشک تا پلنگ که به صورت مجانی در طبیعت وجود دارد و فیلم‌برداری از مراحل کشتن آن‌ها از جمله تفریحات ایرانیان است.

اما مهم‌ترین تفریح رایگان ایرانیان، تفریح فیلم‌برداری با موبایل است. ایرانی‌ها هنگام آتش‌سوزی، سیل، زلزله، زورگیری، مرافعه و اعدام به زیبایی با موبایل فیلم‌برداری می‌کنند و بعد در شب‌نشینی آن‌ها را با دیگران به اشتراک می‌گذارند. یعنی بی‌خرج‌ترین و تماشایی‌ترین تقریح همانا تفریح اعدام دیدن است که برخی برایش سرودست می‌شکنند!

اصولا مردم با هر چیز که مفتی و رایگان است، رابطه خاصی دارند و سعی می کنند از حقوق رایگان‌شان به خوبی استفاده کنند. توجه داشته باشید در تفریح رایگان همیشه خون و خون‌ریزی وجود دارد؛ حالا چه کشتن پلنگ باشد چه سانس رایگان سینما!

البته تفریحات رایگان دیگری هم وجود دارد که چون مربوط به حریم شخصی مردم است از ذکر آن‌ها خودداری می‌کنیم ولی باید بدانید که ایرانی‌ها در چهاردیواری‌های اغلب اختیاری‌شان کارهایی می‌کنند که در خارج از کشور ان کارها را فقط در مراکز خاص و دارای امکانات انجام می‌دهند.

باقی بقای‌تان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها