کد خبر: ۲۰۲۰۶
زمان انتشار: ۱۵:۵۸     ۲۳ شهريور ۱۳۹۰
آيت‌الله مهدوي كني و آيت‌الله يزدي از اعضاي جبهه پايداري درخواست كردند كه در نشست 8+7 شركت كرده تا با اين حضور به سوءاستفاده‌هايي كه در اين مورد انجام مي‌شود، پايان داده شود.

آيت‌الله مهدوي كني و آيت‌الله يزدي از اعضاي جبهه پايداري دعوت كردند كه در نشست آينده گروه 8+7 شركت كنند.

به گزارش 598 حجت‌ الاسلام سالك در گفت‌وگو با ايسنا با بيان اين‌كه جلسه‌ شوراي مركزي جامعه روحانيت مبارز به رياست آيت‌الله مهدوي كني و با حضور اكثريت اعضا برگزار شد، افزود: در اين جلسه به مانند گذشته اخبار و مسائل روز در عرصه‌ي داخلي و خارجي مورد تحليل قرار گرفت و بعد از آن چند موضوع در مورد انتخابات مورد توجه قرار گرفت.

وي افزود: متاسفانه مصاحبه‌هاي برخي از افراد خودي در جهت شكسته شدن وحدت اصولگرايان است و اين مقدمه‌اي شد كه جامعه روحانيت نسبت به اين موضوع بحث مفصلي را انجام دهد.

سخنگوي جامعه روحانيت مبارز با تاكيد بر اين‌كه منشور اصولگرايان يك مبناي كاربردي در راستاي وحدت اصولگرايان است، خاطرنشان كرد: بر اين اساس تاكيد شد كه منشور اصولگرايي بيش از گذشته براي جامعه اصولگرايي و علاقه‌مندان به آن تبيين شود.

وي با اشاره به 12 بند منشور اصولگرايي گفت: با توجه به شرايط زماني و مكاني و هجمه‌ استكبار براي ايجاد اختلاف و تفرقه و تلاش آنها جهت بهره‌برداري از اين اختلافات، ضرورت حفظ وحدت اصولگرايان بيش از گذشته است.

وي با اشاره به مكانيزم 8+7 اصولگرايان براي رسيدن به وحدت گفت: تا كنون اين گروه 7 جلسه برگزار كرده است و كار با سرعت در اين زمينه پيش مي‌رود.

وي در ادامه به موضوع جبهه‌ پايداري انقلاب اسلامي اشاره كرد و گفت: اين جبهه از شخصيت‌هاي بزرگي تشكيل شده و ما آنها را عضو جريان اصولگرا مي‌دانيم و جدا تلقي نمي‌كنيم و مسائلي كه در اين رابطه مطرح است، در اين نشست‌ها قابل بحث است.

سالك افزود: آيت‌الله مهدوي كني و آيت‌الله يزدي از اعضاي جبهه پايداري درخواست كردند كه در نشست 8+7 شركت كرده تا با اين حضور به سوءاستفاده‌هايي كه در اين مورد انجام مي‌شود، پايان داده شود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها