کد خبر: ۲۰۱۹۷۹
زمان انتشار: ۱۱:۳۲     ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
معارض بحرینی می‌گوید که رژیم آل ‌خلیفه برای سرکوب اعتراض‌های مردمی به مناسبت سومین سالگرد آغاز انقلاب 14 فوریه بحرین از نیروهای ضد شورش اردنی کمک گرفته است.
 

«ابراهیم العرادی» فعال و معارض بحرینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در منامه تصریح کرد که رژیم آل خلیفه برای سرکوب اعتراض‌های مردمی به مناسبت سومین سالگرد آغاز انقلاب 14 فوریه بحرین از نیروهای ضد شورش اردنی کمک گرفته است.

العرادی با اشاره به اینکه این نیروها از فرودگاه بین‌المللی منامه وارد بحرین شده‌اند، افزود: شاهدان عینی خبرهای منتشر شده در برخی منابع خبری در این خصوص را مورد تایید قرار داده‌اند و از زمان رسیدن آنها به بحرین اینگونه به نظر می‌رسد که آنان به نیروهای سپر جزیره جهت سرکوب فعالیت‌های 14 فوریه آینده ملحق خواهند شد.

این معارض بحرینی خاطرنشان کرد که این اولین باری نیست که رژیم آل خلیفه برای سرکوب اعتراض‌ها و تحرکات مردمی از نیروهای بیگانه کمک می‌گیرد، همانگونه که آخرین آن نیز نخواهد بود و تمام این اقدامات در سکوت کامل جامعه بین‌المللی انجام می‌شود تا صدای مردم مظلوم بحرین به گوش جامعه بین‌المللی نرسد.

العرادی با بیان اینکه راه حل امنیتی در خصوص بحران بحرین هیچ‌گاه جواب نخواهد داد، گفت: سرکوب‌ها تنها موجب توسعه و گسترش اعتراض‌های مردمی خواهد شد و این امر به شدت رژیم حاکم را به وحشت انداخته و همین موجب شده تا سرکوبگری‌های خود را افزایش دهد.

«محمد المسقطی» رئیس جمعیت حقوق بشر جوانان بحرین روز جمعه گذشته از ورود نیروهای امنیتی اردنی به فرودگاه بین‌المللی منامه خبر داده بود، این در حالی است که رسانه‌های اردنی نیز از مشارکت نیروهای ضد شورش اردنی جهت سرکوب اعتراض‌های مردمی در بحرین خبر داده بودند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها