کد خبر: ۲۰۱۸۷
زمان انتشار: ۱۳:۴۳     ۲۳ شهريور ۱۳۹۰

مدیر مسئول هفته‌نامه "9 دی" از انتشار مجدد این هفته‌نامه از روز شنبه بدون کوچکترین تغییر در خط مشی اصولی و ولایی آن خبر داد.

حجت‌الاسلام حمید رسایی در گفت‌وگو با فارس با اعلام این خبر اظهار داشت: شماره بیست و یکم هفته‌نامه 9 دی پس از توقیف 3 ماهه روز شنبه ـ 26 شهریور ـ در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت و تلاش ما این است که این هفته‌نامه همان‌گونه که در طی 20 شماره قبلی خود از اهداف انقلاب و مبانی ولایت حمایت و دفاع کرده در شماره‌های آینده خود نیز همین مسیر را طی کند.
 
مهم‌ترین شاخصه هفته‌نامه 9 دی، مرزبندی صریح و شفاف با جریان فتنه و جریان انحرافی
 
مدیر‌مسئول هفته‌نامه 9 دی با بیان اینکه این هفته نامه به عنوان یکی از سخنگویان جریان حزب‌الله و ولایت در عرصه سیاسی و فرهنگی کشور حضور مجددی خواهد داشت، خاطر‌نشان کرد: مهمترین شاخصه هفته‌نامه 9 دی، مرزبندی صریح، شفاف و روشن با جریان فتنه و جریان انحرافی بوده است و این مرزبندی با همان صراحت و جسارت در شماره‌های آتی این نشریه ادامه خواهد یافت.
 
حجت‌الاسلام رسایی تصریح کرد: در تمام شماره‌های گذشته 9 دی، تلاش بر این بوده تا رهنمودهای مقام معظم رهبری را به صورت تحلیلی دنبال، تبیین و از آن دفاع کنیم و در شماره‌های بعد نیز دقیقا همین مسیر را ادامه خواهیم داد.
 
توقیف 9 دی با فشار جریان انحرافی صورت گرفت
 
وی با تأکید بر این نکته که هفته‌نامه 9 دی در انتشار شماره‌های مجدد خود هیچ تغییری در جهت‌گیری و سیاست‌هایی که پیش از این اتخاذ کرده بود نخواهد داشت، یادآور شد: توقیف 9 دی توسط هیئت نظارت بر مطبوعات یک اقدام سیاسی و به واسطه فشار جریان انحرافی بوده است کما اینکه رأی هیئت نظارت بر مطبوعات در دادگاه نقض شد.
 
حجت‌الاسلام رسایی افزود: همچنین هفته‌نامه 9 دی همواره منتقد "خواص مردود" نیز بوده و علی‌رغم اینکه در طول این مدت از طرف این جریان برای تغییر در این خط مشی و کوتاه آمدن از نقد خواص مردود فشار‌های زیادی وارد شد اما 9 دی همچنان تا زمانی که مردودین، مسیر خود را تغییر ندهند به انتقاد و روشنگری درخصوص این جریان ادامه خواهد داد. 
 
مدیر‌مسئول هفته‌نامه 9 دی متذکر شد: توقیف چند ماهه 9 دی هیچ تأثیری در روند و مواضع این نشریه نخواهد داشت اما در عین حال آماده شنیدن انتقادات و پیشنهادات دوستان و منتقدین هستیم و اگر به این نتیجه برسیم که روش هفته نامه 9 دی غلط بوده طبیعتا نسبت به اصلاح آن اقدام می‌کنیم.
 
حجت‌الاسلام رسایی ضمن تشکر از تمام شخصیت‌ها و جریانات مختلفی که در طول مدت توقیف  9 دی به انحاء مختلف اعتراض خود را نسبت به این امر اعلام کرده‌اند تا این نشریه به جمع خانواده مطبوعاتی حزب‌الله بازگردد، خاطر‌نشان کرد: در این میان از خبرگزاری فارس به واسطه انتشار اخبار و مصاحبه‌های متعدد برای اطلاع‌رسانی در این خصوص تشکر ویژه داریم.
 
تغییری در تحریریه 9 دی ایجاد نشده است
 
مدیر‌مسئول هفته‌نامه 9 دی یادآور شد: سردبیر و تیم این هفته‌نامه همان تیم سابق است و هیچ تغییری در آن ایجاد نشده اما نیروهای جدیدی که تأثیرگذاری هفته نامه 9 دی را به واسطه توقیف آن شاهد بودند تمایل زیادی برای همکاری با این نشریه دارند و این نیروهای جدید به جمع اعضای تحریریه 9 دی افزوده خواهند شد.
 
وی متذکر شد: خط مشی 9 دی همان خط مشی سابق خواهد بود و این هفته نامه به هیچ عنوان وارد معامله‌گرایی با جریانات مختلف نخواهد شد همچنین 9 دی در شماره روز شنبه خود در خصوص اتفاقات مهمی که در طول 3 ماه توقیف آن روی داده مواضع خود را اعلام خواهد کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۲ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
اجرتون باسیدالشهداکه جوانان رااگاه میکنیدواقعادست مریزادخداوشهداپشت وپناهتون
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها