کد خبر: ۲۰۱۷۹۱
زمان انتشار: ۱۲:۵۳     ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
سرمربي پاري سن ژرمن پس از پيروزي تيمش برابر بوردو مي‌گويد مصدوميت مهاجم اروگوئه‌اي خود جدي نيست و او مي‌تواند هفته‌ آينده به ميدان برود.

پاري‌سن‌ژرمن در هفته‌ بيست و سوم لاشامپيونه فرانسه موفق شد بوردو را شکست دهد تا موقتا اختلافش را با موناکو در صدر جدول به شش امتياز افزايش دهد.

لورن بلان، سرمربي پاري‌سن‌ژرمن پس از پيروزي تيمش برابر بوردو، گفت: براي اين که مدعي باقي بمانيم پيروزي بسيار مهمي را کسب کرديم. نمايش گروهي بسيار خوبي برابر موناکو داشتيم و شايسته کسب پيروزي در اين ديدار بوديم. پس از تساوي نااميد کننده برابر گنگم در هفته‌ گذشته اعتماد به نفسمان را از دست داده بوديم، اما خوشحالم که با اين برد خانگي برابر تيم بوردو توانستيم قدرتمان را با اين پيروزي نشان دهيم. البته نکته نگران کننده اين بود که نتوانستيم از فرصت‌هاي گلزني بسيار خود در اين ديدار استفاده کنيم و بازي در بعضي از دقايق بسيار سخت شده بود.

سرمربي پاري‌سن‌ژرمن در ادامه گفت: بايد با صبر و حوصله بيشتر در زمين مسابقه کار کنيم. هر بازي فرصت‌هاي زيادي براي گلزني داريم، اما نمي‌توانيم از فرصت‌هايمان استفاده کنيم.

ادينسون کاواني، مهاجم اروگوئه‌اي پاري سن ژرمن شب گذشته (جمعه) مصدوم شد و در دقيقه‌ 76 جاي خودش را به اسکوئل لاوتزي داد.

سرمربي پاري‌سن‌ژرمن درباره مصدوميت کاواني، گفت: فکر نمي‌کنم که مشکل کاواني جدي باشد. با اين وجود منتظر گزارش پزشک تيم خواهيم بود تا ميزان دوري او از تيم مشخص شود. با اين وجود فکر مي‌کنم کاواني بتواند هفته‌ آينده براي ما به ميدان برود.

پاري‌سن‌ژرمن با 54 امتياز در صدر جدول ليگ فرانسه قرار دارد. موناکو تيم دوم جدول در صورتي که امروز (شنبه) بتواند لوريان را شکست دهد بار ديگر اختلاف امتيازي خود را با تيم صدرنشين به سه امتياز خواهد رساند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها