کد خبر: ۲۰۱۷۸۳
زمان انتشار: ۱۲:۴۹     ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: عباس‌زاده با توجه به سن و سالي که دارد بهترين مهاجم ايران است.

حميدرضا علي‌عسگر در خصوص پيروزي پرسپوليس مقابل سپاهان اظهار داشت: خدا را شکر توانستيم مقابل هواداران واقعي پرسپوليس رو سفيد شويم. هواداران در اين مدت به خوبي از ما حمايت کردند. برخي فشار‌ها وجود داشت ولي خوشحالم که نشان داديم با وجود پول نگرفتن براي پرسپوليس هر کاري مي‌کنيم.

به گزارش تسنيم، وي در مورد حضورش در پست بال چپ، گفت: هر چيزي که کادر فني بخواهد انجام مي‌دهم. اگر علي دايي بخواهد، درون دروازه هم مي‌ايستم و هيچ بحثي هم وجود ندارد. تمام تلاش من اين است که بتوانم دستورات کادر فني را به درستي انجام دهم.

هافبک پرسپوليس درباره گلي که به سپاهان زد، تصريح کرد: حدس مي زدم خليل‌زاده دو دل شود، چون قبل از اينکه توپ بيايد به من نگاه کرد و من ايستادم، تا آمد توپ را استپ کند من استارت زدم و به خاطر همين هم دو دل شد و اشتباه کرد. به نوعي من از خليل‌زاده اشتباه گرفتم.

علي‌عسگر در واکنش به اعتراض سپاهاني‌ها به عملکرد داور، گفت: خوشبختانه زماني 2 گل به سپاهان زديم که اين تيم 11 نفره بود.

وي ادامه داد: مي‌توانستيم گل‌هاي بيشتري به سپاهان بزنيم. سعي مي‌کردم در کارهاي دفاعي حضور داشته باشم و اين مسئله انرژي زيادي از من مي‌گرفت، به خاطر همين وقتي به حمله مي رسيدم نمي‌توانستم کارايي لازم را داشته باشم.

هافبک پرسپوليس در خصوص عملکر محمد عباس‌زاده در بازي با سپاهان، اظهار داشت: به نظر من عباس‌زاده با توجه به سن و سالي که دارد بهترين مهاجم ايران است و مي‌تواند آينده خوبي داشته باشد. او اگر قدر خودش را بداند مي‌تواند همين امسال به تيم ملي دعوت شود.

علي‌عسگر با بيان اينکه تا امروز 20 درصد از قراردادش را از پرسپوليس گرفته در پاسخ به اين سوال که آيا او هم از باشگاه اتومبيل گرفته، تاکيد کرد: ماشين نگرفتم چون مي‌دانستم به مشکل مي‌خورد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها