کد خبر: ۲۰۱۶۲۷
زمان انتشار: ۲۱:۴۱     ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
مربيان خارجي که قرار است از فصل آينده در باشگاه‌هاي ايران فعاليت کنند بايد حتما سوابق فني و صلاحيت علمي آنها توسط کميته فني فدراسيون فوتبال تأييد شود.
هوشنگ نصيرزاده مسئول حقوقي و تدوين مقررات فدراسيون فوتبال با اعلام اين خبر افزود: از نظر مديريت فوتبال باز کردن تمام درها آن هم بدون هيچگونه محدوديتي به روي مربيان خارجي که از سوابق آنها هيچ اطلاعي در دسترس نيست نوعي خطاي استراتژيک باشگاه‌ها محسوب مي‌شود.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: در بازنگري آيين‌نامه نقل و انتقالات به ويژه در بخشي که صلاحيت بازيکنان و کادر فني را رديف مي‌کنند، اين بخش اضافه شده است که تمام مربيان خارجي در باشگاه‌ها بايد قبل از انعقاد قرارداد، صلاحيت علمي‌شان براي مربيگري توسط باشگاه مربوطه به کميته فني فدراسيون فوتبال تحويل داده شود و اين کميته موظف است علاوه بر بررسي اين سوابق از نظر اداره تشکيلات فوتبال در صورت امکان نيز با مربي خود مصاحبه‌اي نيز برگزار کند.

نصيرزاده در پايان گفت:‌ هيچ کشوري بدون اخذ صلاحيت فني اين اجازه را به هيچ مربي نمي‌دهد تا وارد آن کشور شود در حالي که ما محدوديت‌ها را فقط براي مربيان ايراني در نظر گرفته‌ايم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها