کد خبر: ۲۰۱۲۷۷
زمان انتشار: ۱۳:۳۳     ۰۹ بهمن ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه داماش گيلان گفت: تراکتورسازي نياز به شوک داشت و من بايد ناظمي را برکنار مي‌کردم.

امير عابديني در مورد انتقاداتي که او اين روزها از کفاشيان انجام مي‌دهد در حالي که براي رأي آوردنش تلاش بسياري کرد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: من زماني که از کفاشيان دفاع مي‌کردم از برنامه او دفاع مي‌کردم و اکنون هم اگر انتقادي دارم از کارنامه او انتقاد مي‌کنم. اگر فقط از او تعريف مي‌کردم مشکل بود نه اينکه اکنون که از کارنامه‌اش انتقاد دارم.

وي در مورد وضعيت مالي باشگاه داماش گفت: باشگاه داماش 8 ميليارد تومان بدهکار است که از اين مبلغ 4 ميليارد و 900 ميليون تومان آن مربوط به شهرام قويدل است، 4 ميليارد تومان به دادستاني چک داده است. من ريز بدهي‌هاي باشگاه داماش را دارم و همه چيز آن مشخص است اما جالب است که حتي با اين شرايط مسئولان استان که قرار بود يک ميليارد تومان به باشگاه داماش کمک کنند، کمک که نه‌ قرض الحسنه بدهند تا ما بحران را پشت سر بگذاريم اين کار را نکردند.

عابديني در مورد انتقادهايي که افشين ناظمي از او انجام داد و گفت زماني من بنزين سبز بودم و اکنون مربي ناوارد شده‌ام و اين خود عابديني بود که به بازيکنان مي‌گفت سر تمرينات نيايند، گفت: بازيکنان حضور دارند سيستم باشگاه هم وجود دارد و استرس‌هايي که به بازيکنان داده شده مشخص است. با اين حال من قصد ندارم که در آستانه بازي با تراکتورسازي تيمم را به حاشيه ببرم و جواب ناظمي را بدهم اما براي روشن شدن افکار عمومي مي‌گويم، يک هفته قبل از بازي با استقلال بازيکنان اعتصاب کردند که من به آنها گفتم اين يک مسابقه ملي است و پخش تلويزيوني دارد، نبايد فرصت‌سوزي کنيم و در نهايت هم مهدي تاج 50 ميليون تومان به ما قرض داد تا تيم به تهران آمد و مقابل استقلال بازي کرد.

وي ادامه داد: آن زمان من به بازيکنان گفتم مقابل استقلال بازي کنيد، اگر بعد از اين بازي نتوانستم اسپانسري پيدا کنم و يا شرايط براي واگذاري مهيا نشد من هم با شما هستم و اعتصاب کنيم ضمن اينکه به بازيکنان هم گفتم مي‌خواهيد اعتصاب کنيد که چه شود؟ که صحبتتان را به مسئولان استان و مسئولان قضايي برسانيد، من اين کار را مي‌کنم. نمي‌شود که بدون تمرين آمد و مسابقه داد. آن زمان من با 6- 7 نفر بازيکنان تيم جلسه گذاشتم نه همه بازيکنان و اين مسئله را مطرح کردم.

عابديني تصريح کرد: پس از آن هم روزنه‌اي به وجود آمد و 3 کانال باز شد، اول اينکه مجوزهايي از سوي قوه قضائيه صادر شد تا براي کمک به باشگاه پولي پرداخت شود. دوم اينکه از دفتر اژه‌اي با من تماس گرفتند و گفتند اگر پول نقد وجود ندارد مي‌‌توانيد بخشي از املاک اميرمنصور آريا را بفروشيد تا بخشي از مشکلات حل شود و از همه مهمتر اينکه يک خريدار آمد و يک ميليارد تومان چک آورد. خريداري ديگري هم به من پيامک زد و خواهان خريد امتياز داماش شد به همين دليل هم من به روابط عمومي باشگاه گفتم که به بازيکنان پيامک بزند تا آنها سر تمرين بروند. بنابراين مي‌بينيد که ليدر ماجرا من بودم. وقتي اين گشايش‌ها انجام شد از بازيکنان خواستم که سر تمرين بروند.

مديرعامل باشگاه داماش با اشاره به شرايط آن زمان گفت: جالب است که برخي بازيکنان حاضر نشدند در تمرين حاضر شوند. آن هم بازيکناني که 50 درصد از مبلغ قراردادشان را گرفته بودند و فصل گذشته طلب داشتند به همين دليل من به ناظمي گفتم اين بازيکنان را کنار بگذارد. آنها همان بازيکناني بودند که در نهايت هم به کار داماش نيامدند و از تيم جدا شدند. سؤال من اين است اگر سرمربي نمي‌تواند بازيکنان را دور هم جمع کند تا آنها تمرين کنند پس چه مديريتي دارد. اگر آن روز ناظمي جرأت مي‌کرد و بازيکناني که من گفتم را اخراج مي‌کرد درس عبرتي براي ديگر بازيکنان مي‌شد. با اين حال افشين ناظمي چند ويژگي مثبت دارد اينکه مؤدب است. يک بومي و مربي شهر رشت است. ما افشين ناظمي را رها نمي‌کنيم. از او در آينده استفاده خواهيم کرد اما در اين مقطع تيم نياز به شوک داشت و بايد او را کنار مي‌گذاشتم.

وي در مورد ديدار با تراکتورسازي و اينکه نظرمحمدي مي‌تواند بعد از 6 باخت متوالي داماش را نجات بدهد، گفت: تراکتورسازي تيم بزرگي است و از استاني مي‌آيد که پتانسيل‌هاي خوبي دارد اما واقعيت آن است که تراکتورسازي هيچگاه مقابل ما نتيجه خوبي نگرفته است، يا بازي را به ما باخته يا مساوي کرده است. ما در جام حذفي هم تراکتورسازي را حذف کرده‌ايم ضمن اينکه تيم ما در رشت به فجر سپاسي باخت. فجري که راه‌آهن آن را در شيراز برد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها