کد خبر: ۲۰۱۲۶۴
زمان انتشار: ۱۲:۳۴     ۰۹ بهمن ۱۳۹۲
تیم ها به کارشان ادامه دهند چون اردو لغو شد!
سرمربی تیم‌ملی فوتبال کشورمان گفت: از زمانی که وارد ایران شدم هیچگونه حمایتی دریافت نکردیم.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، کارلوس کی‌روش با انتقاد از شرایط حاکم بر فوتبال کشورمان گفت: مجبوریم اردوی تیم‌ملی را لغو کنیم به دلیل اجبار این تصمیم را می‌گیریم. برای این موضوع هم دلیل منطقی وجود دارد چراکه وقتی بازیکنانمان را در اختیار نداریم چرا باید به این اردو برویم. بازیکنان اصلی تیم‌ملی ایران را ترک کردند و الان هم بیش از چهار نفر خارج از ایران هستند. چیز دیگری که به نظر می‌رسد این است که بازیکنان دیگر هم به همین مسیر می‌روند بنابراین بدون هیچ‌گونه حمایت مالی و بازیکنانی که نیستند منطقی نیست که اردو را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: شما خبرنگاران درک می‌کنید که این موضوع در آینده و در تصمیم‌های ما تاثیر دارد اما در حال حاضر نمی‌توانیم چیزی را به تیم‌ملی اضافه کنیم چون نمی‌دانیم شرایط آینده چیست. برنامه‌های لیگ کماکان ادامه دارد و تیم ها می‌توانند بازی‌هایشان را کامل انجام دهند چون برنامه ما کنسل شد.

سرمربی تیم‌ملی فوتبال کشورمان ادامه داد: مطلب دومی که امروز باید در بیانیه خودم مطرح کنم این است که از زمانی که وارد ایران شدم از جانب شخص خودم، کادر فنی، بازیکنان و فدراسیون فوتبال مفتخرم که بگویم هیچ شکی ندارم که هیچگونه حمایتی از ما نشد و حمایتی دریافت نکردیم تا وجهه تیم‌ملی بالاتر رود.

ادامه دارد...

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها