کد خبر: ۲۰۱۲۵۰
زمان انتشار: ۱۲:۱۶     ۰۹ بهمن ۱۳۹۲
سرمربي شياطين سرخ پس از برتري شاگردانش مقابل کارديف گفت: فکر نکنيد که چون تيم برده بايد خوشحال باشم و لبخند بزنم، چون هنوز با تيم ايده‌آل من فاصله داريم.

تيم فوتبال منچستريونايتد شب گذشته (سه‌شنبه) در هفته بيست‌و‌سوم ليگ برتر انگليس موفق شد با نتيجه 2 بر صفر مقابل کارديف سيتي به برتري برسد و با 40 امتياز در رده هفتم جدول اين رقابت‌ها جاي بگيرد. براي شياطين سرخ در اين بازي روبين فن‌پرسي (6) و اشلي يانگ (59) گلزني کردند. خوان ماتا، هافبک جديد سرخپوشان که در ازاي 37.1 ميليون پوند از چلسي به منچستريونايتد پيوست شب گذشته اولين بازي‌اش را براي اين تيم انجام داد و در 84 دقيقه‌اي که در ميدان بود پاس گل دوم شياطين سرخ را هم داد.

به نقل از تسنيم،ديويد مويس، سرمربي منچستريونايتد با تمجيد از عملکرد شاگردانش در ديدار خانگي مقابل کارديف گفت: وقتي يک بر صفر از کارديف پيش افتاديم اميدوار بودم که خيلي زود دومين گل را هم به ثمر برسانيم و کار را تمام کنيم. حتي وقتي نتيجه 2 بر صفر به سود ما شد مي‌خواستيم سومين گل را هم به ثمر برسانيم. به هر حال اينکه در اين بازي خيلي زود به گل رسيديم خودش نکته خيلي خوبي بود. ما بازي را عالي شروع کرديم و با شايستگي به پيروزي رسيديم.

اين اولين بازي فن‌پرسي پس از تاريخ 10 دسامبر 2013 بود که دچار مصدوميت شده بود. وي يک گل زد و جاي خود را در دقيقه 63 به وين روني داد که او هم اولين بازي‌اش پس از رهايي از بند مصدوميت را انجام مي‌داد.

وي افزود: انتظار داشتم که ديدار با کارديف بازي خوبي شود و اميدوارم بازيکنانم به همين رويه خود ادامه دهند ولي علت موفقيت ما حضور بازيکنان خوب در ميدان بود. به طور حتم يکي از اين بازيکنان فن‌پرسي بود که هنور هم کاملاً به شرايط ايده‌آل خود نرسيده است. بازگشت او به شرايط بازي فوق‌العاده بود. ما در اين بازي بار ديگر وين روني را در زمين داشتيم و ماتا هم اولين بازي‌اش را براي منچستريونايتد انجام داد. همه اينها باعث شد تا شب خوبي براي من يونايتد شکل بگيرد.

سرمربي اسکاتلندي سرخپوشان منچستر در پايان تصريح کرد: مي‌خواهم هم تيم بهتر بازي کند و هم بهتر به پيروزي برسد. فکر نکنيد که چون تيم برده بايد خوشحال باشم و لبخند بزنم! از 3 امتيازي که به دست آورديم راضي‌ام ولي هنوز با جايگاهي که مي‌خواهم تيم در آنجا باشد و نوع بازي که مدنظرم است، خيلي فاصله داريم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها