کد خبر: ۲۰۱۱۹۲
زمان انتشار: ۱۰:۳۲     ۰۹ بهمن ۱۳۹۲
کاپيتان کهکشاني‌‌ها در پيروزي اخير تيمش در جام حذفي اسپانيا نام خود را به عنوان رکوددار بيشترين زمان بسته نگه داشتن دروازه‌ رئال مادريد به ثبت رساند.

به لطف پيروزي يک بر صفر رئال مادريد برابر اسپانيول در دور برگشت مرحله يک چهارم نهايي جام حذفي اسپانيا، 90 دقيقه ديگر به زمان بسته ماندن دروازه کهکشاني‌ها در بازي‌هايي که ايکر‌کاسياس از سنگر آنها حفاظت کرده افزوده شد تا اين بازيکن اسپانيايي به رکورددار کلين‌شيت در تاريخ باشگاه تبديل شود.

به گزارش تسنيم،با بسته نگه داشتن دروازه رئال مادريد برابر اسپانيول، کاسياس ضمن کمک به تيمش براي صعود به نيمه نهايي جام حذفي به عنوان اولين تيم، رکورد کلين‌شيت خود را به 682 دقيقه افزايش و رکورد قبلي را که در فصل 95-1994 توسط بويو، سنگربان پيشين رئال مادريد به ثبت رسيده بود را به ميزان 24 دقيقه ارتقا داد.

رئال مادريد سال 2014 را فوق‌العاده شروع کرده است به طوري که پيروزي اخير برابر اسپانيول هشتمين پيروزي متوالي کهکشاني‌ها بدون دريافت حتي يک گل خورده بوده است.

آخرين باري که ايکر کاسياس اجازه داد توپ از خط دروازه‌ تيمش عبور کند، 27 نوامبر سال 2013 در پيروزي 4 بر يک رئال مادريد برابر گالاتاسراي در دور برگشت بازي‌هاي مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا بود. از آن زمان کاسياس در 7 بازي متوالي گل نخورده است.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها