کد خبر: ۲۰۱۱۲۶
زمان انتشار: ۰۹:۴۳     ۰۹ بهمن ۱۳۹۲
رئیس موسسه سرمایه گذاری کینسل تریدینگ تاکید کرد، روند صعودی قیمت طلا از ابتدای سال 2014 میلادی تاکنون کاملا موقتی است و به نظر من تنها عاملی که می تواند موجب افزایش مجدد قیمت طلا شود افزایش نرخ تورم است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از سایت طلا؛ "تام اسی" رئیس موسسه سرمایه گذاری کینسل تریدینگ تصریح کرد، به نظر من احتمال ورشکستگی برخی کشورهای نوظهور و در حال توسعه مثل آرژانتین نمی تواند تاثیر باثبات و بلند مدتی بر تحولات بازار طلا داشته باشد و در شرایط کنونی تنها افزایش نرخ تورم در اقتصاد جهان می تواند قیمت طلا را به طور چشمگیری افزایش دهد.

وی افزود: افزایش قیمت طلا در روزهای گذشته موقتی و زود گذر است. قیمت طلا روز گذشته برای لحظاتی به بیش از 1278 دلار رسید که این بالاترین رکورد در دو ماه اخیر به شمار می رود. البته قیمت طلا بار دیگر روند نزولی را در پیش گرفته و روز گذشته به کمتر از 1256 دلار رسید.

در حالی که پیش بینی می شود فدرال رزرو آمریکا در نشست امروز و فردای خود 10 میلیارد دلار دیگر از محرک پولی را کاهش دهد سرمایه گذاران بین المللی به شدت نگران کاهش بیشتر قیمت طلا هستند.

جیم پولسن استراتژیست ارشد موسسه ولس کاپیتال نیز تاکید کرد، افزایش رشد اقتصادی و بهبود تولیدات صنعتی می تواند منجر به افزایش نسبی و متعادل نرخ تورم آمریکا شود. وی از سرمایه گذاران بین المللی خواست تا برای خرید طلا منتظر کاهش بیشتر قیمت ها باشند.

وی پیش بینی کرد: قیمت طلا بار دیگر به کمتر از 1225 دلار کاهش خواهد یافت و این مساله می تواند قیمت این فلز زرد را به کمتر از 1200 یا حتی 1180 دلار کاهش دهد و بهترین فرصت برای خرید طلا فراهم خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها