کد خبر: ۲۰۱۰۳۰
زمان انتشار: ۲۰:۰۹     ۰۸ بهمن ۱۳۹۲
وضعيت بازيکن صربستاني تيم فوتبال پرسپوليس تا 10 روز ديگر مشخص خواهد شد.
مارکو سپانوويچ هافبک صربستاني تيم فوتبال پرسپوليس که مدت‌هاست قصد جدايي از اين تيم را دارد، تا 10 روز ديگر شرايط فسخ قراردادش با سرخپوشان مشخص خواهد شد.

به نقل از تسنيم، اين بازيکن پس از جذب دهنوي و چند بازيکن ديگر در خط مياني پرسپوليس چندان فرصت بازي کردن نداشته و در اين فصل تنها يک بازي براي سرخپوشان انجام داده است. علي دايي نيز از اين بازيکن رضايت ندارد و مارکو تنها بازيکني بود که در نيم فصل در ليست مازاد پرسپوليس قرار گرفت، اما مشکلاتي به وجود آمد که اين بازيکن هنوز نتوانسته قراردادش را فسخ کند.

سپانوويچ براي فسخ قرارداد با باشگاه پرسپوليس خواستار دريافت 65 درصد قراردادش شده که باشگاه پرسپوليس پيش از اين با درخواست اين بازيکن مخالفت کرد و حاضر به پرداخت 50 درصد مبلغ قرارداد (مبلغ قانوني براي نيم فصل) هافبک صربستاني‌اش بود، اما مارکو اعلام کرد 15 درصد اضافه را براي ضرر و زيان مي‌خواهد و به همين دليل راضي به دريافت 50 درصد نشد.

هافبک صربستاني سرخپوشان پس از رفتن رويانيان از پرسپوليس در خصوص وضعيتش با علي پروين مديرعامل حال حاضر اين باشگاه صحبت کرد که البته پروين به اين بازيکن اعلام کرده تازه زمام کار را در دست گرفته و تا 10 روز آينده وضعيت اين بازيکن مشخص مي‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها