کد خبر: ۲۰۱۰۱۴
زمان انتشار: ۱۹:۵۸     ۰۸ بهمن ۱۳۹۲
سرمربي ليورپول در آستانه رويارويي حساس تيمش با اورتون تاکيد کرد قرمزها در پايان فصل رتبه بهتري نسبت به اورتون به دست مي‌آورند.
ديدار تيم‌هاي ليورپول و اورتون معروف به دربي مرسي سايد امشب (سه شنبه) و از ساعت 23 و 30 دقيقه به وقت تهران در آنفيلد آغاز خواهد شد.

به گزارش فارس،اين ديدار در حالي برگزار مي‌شود که فاصله دو تيم در جدول رده بندي از نظر امتيازي به عدد يک رسيده و هر دو تيم نتيجه‌هاي خوبي در اين فصل گرفته‌اند. ليورپول با 43 امتياز رده چهارم را در اختيار دارد و اورتون هم با 42 امتياز ششم است. با توجه به آنکه اورتون همواره بودجه کمتري نسبت به ليورپول در اختيار دارد اما در پايان دو فصل گذشته رتبه بهتري نسبت به رقيب پر آوازه خود کسب کرده است.

برندن راجرز در مورد ديدار امشب تيمش گفت: اختلاف مالي دو تيم به هيچ وجه براي من اهميتي ندارد. فقط اين را مي‌دانم من در باشگاهي هستم که در پايان فصل بايد به رتبه بالاتري نسبت به اورتون دست پيدا کند. البته صحبت در اين مورد خيلي ساده‌تر از آن است که بخواهيم اين کار را انجام دهيم. دو فصل گذشته اورتون بالاتر از ليورپول به کار خود پايان داده است. آنها پنج يا 6 سال است که با ثبات بالايي بازي مي‌کنند و بازيکنان خوب زيادي را هم پرورش داده و به ليگ معرفي کرده‌اند. اکنون اما من ليورپول را تيمي مي‌بينم که مي‌تواند براي رسيدن به عنوان قهرماني در فصل جاري بجنگد. اين چيزي است که ما به آن فکر و براي رسيدن به آن تلاش مي‌کنيم.

گلن جانسن، دنيل اگر، ممدو ساخو، خوزه انريک، لوکاس ليوا و جو الن از بازيکنان آسيب ديده ليورپول هستند که نمي‌توانند در اين ديدار به ميدان بروند. اين موضوع راجرز را با مشکل‌هايي روبه‌رو کرده و دست او را براي حضوري قدرتمندتر در پيکار با اورتون بسته است.

راجرز افزود: درست است که بازيکنان آسيب ديده زيادي در ترکيب داريم اما به اين ديدار خوش بين هستم. بهترين بازيکنان را در ترکيب تيمم دارم. با استفاده از بازيکناني که مي‌توانند به ميدان بروند بهترين نتيجه را به دست مي‌آوريم. در جلسه‌اي که با بازيکنان داشتم از آنها خواستم که در ديدارهاي باقيمانده فصل بهترين نمايش خود را داشته باشند تا بتوانيم خودمان را در جمع تيم‌هاي بالاي جدول نگه داريم. سعي خواهيم کرد آسيب ديده‌ها را نيز خيلي زود به تيم بازگردانيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها